רבים חולמים על שיניים בריאות ויפות

ויראלי

9 טיפים וטריקים ביתיים שיעניקו לכם חיוך הוליוודי נוצץ ומדהים!

By john

April 11, 2022

רבים חולמים על שיניים בריאות ויפות, אבל בדרך כלל לא מעזים לנסות הלבנת שיניים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אז היום אנו חולקים איתכם מספר שיטות שאתם יכולים לעשות בבית שלא יפגעו באמייל ולא יזיקו לכם כלל.

כמובן שהטריקים הללו אינם תחליף לביקור אצל רופא השיניים. אך אם תמלאו אחר העצה הזו באופן קבוע, אתם תבחינו בשינוי נפלא בשיניים שלכם, והחניכיים שלכם יהיו בריאות הרבה יותר!

משחה ביתית להלבנת שיניים

ערבבו כפית כורכום עם אותה כמות של שמן קוקוס והוסיפו 2-3 טיפות שמן מנטה. השתמשו בתערובת כמו כמו משחת שיניים – היא תטפל באמייל, תלבין את השיניים, ותרענן את הפה.

שמן עץ התה

אם תדללו 5 טיפות של 100% שמן עץ התה בחצי כוס מים ותשטפו את הפה עם זה בכל יום אחרי צחצוח השיניים, אתם תראו תוצאות נפלאות כבר אחרי שבועיים. כדי להגביר את האפקט, נקו את השיניים עם טיפת שמן עץ התה פעם-פעמיים בשבוע. אבל לא יותר מזה.

משחת תותים

קחו תות טרי, ומעכו אותו עם כפית. ערבבו עם מלח ים דק, שימו את המשחה על מברשת השיניים, ותעסו בעדינות את השיניים במשך 2 דקות. לאחר מכן שטפו היטב את הפה. כדי להגן על האמייל, תעשו את זה לא יותר מפעם בשבועיים.

שמן קוקוס

מרחו קצת שמן על השיניים לפני הצחצוח, השאירו במשך 15-20 דקות, לאחר מכן צחצחו היטב עם משחת שיניים. חזרו על הפעולה 2-3 פעמים בשבוע.

מסכת פנים מפחם

ערבבו את הפחם עם מים עד לקבלת מרקם נוזלי, ואז בזהירות מרחו על השיניים. השאירו במשך 2 דקות, ושטפו היטב את הפה. לאחר מכן, צחצחו את השיניים כרגיל. חזרו על הפעולה פעם-פעמיים בשבוע.

הלבנה עם קליפת בננה

קליפת הבננה מכילה מרכיבים שממוססים את הפלאק ומסייעים לשמור על צבע השיניים. שפשפו את החלק הפנימי של קליפת הבננה על השיניים, משני הצדדים שלהן, וחכו 5-7 דקות. לאחר מכן צחצחו את השיניים כרגיל. חזרו על הפעולה כמה שתרצו.

שטיפת פה מלימון

שטיפת הפה הביתית הזו תסייע לכם להלבין את השיניים ולשמור על ריח טוב מהפה. ערבבו מיץ לימון ומלח ביחס של 1:3, ושטפו את הפה היטב אחרי הצחצוח. השתמשו בשיטה הזו 2-3 פעמים בשבוע.

אזהרה: אל תשמשו בשטיפה הזו אם אתם סובלים מזיהום או דלקת בפה!

עלי בזיליקום

טחנו עלי בזיליקום טריים והשתמשו בהם באופן קבוע במקום משחת שיניים רגילה כדי להלבין ולהפוך את השיניים לבריאות יותר. אתם יכולים גם למרוח את משחת עלי הבזיליקום 5-10 דקות לפני שאתם מצחצחים כרגיל.

אלוורה

כדי לשמור על חיוך הוליוודי אמיתי, השתמשו במיץ אלוורה טרי או שתקנו ג'ל טבעי מאלוורה. שפשפו קצת על השיניים, תעסו את השיניים עם מברשת השיניים, ושטפו היטב. אתם יכולים לעשות זאת אחרי כל צחצוח, ואחרי מספר שבועות החיוך שלהם יהיה מלא ברק!