תינוק בן שנה נחטף מאמו, 21 שנים אחר כך הייתה דפיקה בדלת והאמת נחשפה

ויראלי

תינוק בן שנה נעלם ללא עקבות ב 1995 – 21 שנים אחר כך, אמו התמוטטה כאשר השקר של האקס שלה נחשף

By john

April 10, 2022

ב 1995, מריה מנסיה חוותה את הסיוט הכי גדול של כל הורה. היא חזרה הביתה מהעבודה רק כדי לגלות שהתינוק בן 18 החודשים שלה נעלם.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

ורק אחרי 20 שנה, כאשר שמעה דפיקה בדלת, היא גילתה את האמת מאחורי מה שקרה.

סטיב, בנה בן 18 החודשים של מריה מנסיה נעלם ללא עקבות מביתה בערב אחד בשנת 1995. המשטרה מיד החלה לחפש אחריו, אך לא היה להם קצה חוט.

כמעט כל זכר לחיים של סטיב, מתעודת הלידה שלו ועד לתמונות של מריה יחד איתו (כולל תמונת אולטרסאונד), נעלמו מעל פני האדמה. למרבה המזל, לאחותה של מריה הייתה תמונת שחור לבן של סטיב כדי שמריה תוכל לזכור את הפנים שלו.

נחטף על ידי אביו

מהר מאוד נהיה ברור שסטיב נחטף על ידי אביו, ולנטין הרננדס. הייתם חושבים שזה היה מקל על החיפוש, אבל לא כך היה המקרה. זה היה כאילו האבא ובנו לא קיימים בשום מקום.

אחרי חיפושים רבים במשך תקופה ארוכה וללא תוצאות, המשטרה הפסיקה את החקירה. מריה כבר החלה לקבל את העובדה שהיא לעולם לא תראה שוב את בנה. אבל עדיין, הייתה לה תקווה קטנה שאולי יום אחד המשטרה תמצא אותו.

המשטרה קיבלה טיפ

ואז 21 שנים אחר כך, המשטרה קיבלה טיפ. אזרח אמריקני בשם סטיב נרשם ללימודי משפטים בפואבלה, מקסיקו. כשהמשטרה קיבלה את המידע הזה, הם החליטו ליצור קשר עם הבחור הצעיר כדי ללמוד עוד על הרקע שלו.

הם שאלו את סטיב על אביו הביולוגי ונאמר להם שהוא נעלם. הם השוו את המידע שהם קיבלו מסטיב לחקירה הפלילית שהם החלו לפני שנים רבות, ואחרי שערכו בדיקת DNA, זה היה ברור: סטיב היה בנה של מריה שנעלם לפני 21 שנים!

השקר של אביו

מסתבר שאבא של סטיב אמר לו שאמא שלו נטשה אותו. אך האמת עמדה לעלות מעל פני השטח.

סטיב הרננדס בן ה 22 חזר לקליפורניה כדי להתאחד עם אמו אחרי 21 שנים.

צפו באיחוד המרגש למטה:

סטיב הרננדס לא זכה רק לפגוש שוב את אמו, הוא גם זכה להכיר את ארבעת אחיו למחצה, אותם מעולם לא פגש. עכשיו הוא מתכנן ללמוד משפטים בארצות הברית ולהיות קרוב למשפחתו הביולוגית. לא ידוע האם אבא שלו עדיין בין החיים או לא. הוא נעלם מחייו של סטיב לפני שהמשטרה הצליחה לאתר אותו.

הסיפור הזה ריגש אותנו עד דמעות. הוא מראה שלעולם אסור לוותר על החלומות, לא משנה כמה זמן עבר.