אתן תהיו דוגמניות תוך זמן קצר!

ויראלי

20 התנוחות הטובות ביותר לתמונה המושלמת

By john

April 09, 2022

הכתבה הזו תהיה מועילה לא רק עבור צלמים שמחפשים השראה, אלא גם עבור נשים שרוצות להיראות נפלא בכל תמונה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

הנה כמה מהתנוחות הטובות ביותר שידגישו את המאפיינים הטובים ביותר שלכן ויסתירו את הפגמים הכי בולטים שלכן.

אתן תהיו דוגמניות תוך זמן קצר!

זו זווית נפלאה שתמיד תגרום לכן להיראות רזות יותר. הדוגמנית מסתכל ישירות אל המצלמה, כשהסנטר שלה מופנה למטה והכתפיים מורמות קלות למעלה. ((с) Ali ilker Elci)

לפעמים התנוחות הכי ישירות הן הטובות ביותר. כאן הדוגמנית שמה את משקל גופה על רגל אחת, מכופפת את העמידה הכללית שלה קלות כך שהצללית שלה בצורת S. צילום: (с) Tjipto Suparto

כאן הדוגמנית נוגעת קלות במשטח ורטיקלי, כמו עץ או קיר, עם שתי הידיים. זו תנוחה מצוינת לתמונת פורטרט. ((с) Konstantin Lelyak)

אם לדוגמנית יש שיער ארוך בהחלט תנסו לצלם אותה כשהיא בתנועה. דרך טובה לעשות זאת היא לצלם אותה כשהיא מפנה אליכם את הראש במהירות. ((с) Mariya Petrova)

זו תנוחה נפלאה ונוחה שאפשר להשתמש בה כשמצלמים תמונות בבית, בסטודיו ובלוקיישנים שונים. ((с) Christian Teß)

זו תנוחה נפלאה כשהדוגמנית יושבת על הספה

זו אופציה נפלאה כאשר הדוגמנית יושבת על הרצפה. אפשר לצלם אותה מזוויות שונות. ((c) Ben Heys)

זו תנוחה נפלאה לתמונה ארטיסטית. יש מספר תנוחות לראש, ידיים ורגליים שאפשר להשתמש בהן. ((c) Vladimir Zhukov)

ישנה אמונה שידיים ורגליים משולבות יוצרות מחסום פסיכולוגי בין אנשים, ולכן זה לא מומלץ לצלמים. אך, מומלץ לנסות לצלם תמונה כשהידיים של הדוגמנית משולבות על החזה.

אך אתם לא תמיד צריכים לדאוג למקום בו הידיים נמצאות. זה בסדר גמור להשאיר אותן נינוחות בצידי הגוף. אותו הדבר לגבי הרגליים, אך זכרו שמשקל הגוף תמיד צריך להיות על רגל אחת בלבד. ((c) Andy Quarius)

התנוחה הזו אידיאלית לצילום באורך מלא. הידיים של הדוגמנית צריכים להיות בתוך הכיסים, או לגעת בהם. ((c) Alexander Loginov)

ידיים מאחורי הגב זה רעיון מעניין לתמונה, התנוחה הזו מעניקה לדוגמנית מראה פתוח וכנה. אפשר גם שהיא תישען על קיר בתנוחה הזו. ((c) Ali ilker Elci)

לתת לדוגמנית לשבת או להישען על משהו זה גם רעיון מצוין. זה יכול לעבוד בתמונות בסטודיו ובחוץ. ((c) Marco Ciofalo Digispace)

זו עוד תנוחה נפלאה לתמונה באורח מלא. היא מבליטה את הנשיות של הדוגמנית. ((c) Thomas Agatz)

התנוחה המעניינת הזו היא מבט למטה. חצי הגוף העליון של הדוגמנית צריך להיות מורם קלות, כשהראש שלה צריך להיות מוטה כלפי מטה. הרגליים מכופפות והברכיים וכפות הרגליים משולבות. ((c) Alexander Loginov)

תנוחה יפיפיה שמבליטה את התשוקה והנשיות של הדוגמנית. ((c) Karen Abramyan)

הדבר הכי חשוב בתנוחה הזו היא תנוחה נכונה של הרגליים. בנוסף, בשביל לקבל אפקט טוב יותר, על דוגמנית ללבוש עקבים גבוהים. ((с) Marco Ciofalo Digispace)

תנוחה סנטימנטלית יפה. הדוגמנית יושבת על הברכיים, אך לא נשענת חזק מדי על כפות הרגליים. היא צריכה להסתכל מעבר לכתף. ((с) Brian Storey)

תנוחה נפלאה לצילום באורך מלא ליד קיר. הגב של הדוגמנית צריך להיות במרכז התמונה. ((с) Karen Abramyan)

ולבסוף יש לנו את התנוחה האלגנטית הזו. הדוגמנית צריכה להישען קלות קדימה בזמן שהיא יושבת על קצה הספה, מיטה או ספסל. ((с) Yuliya Sariy)