הוא אמר שזה לא מה שהיא חושבת, ושהוא לא רצה לחיות את שארית חייו עם הפרצוף שלה על הגוף.

ויראלי

אישה הייתה בשוק אחרי שבעלה לשעבר הפך קעקוע שלה להיראות כמו שד

By john

April 08, 2022

קעקועים נהיים יותר ויותר פופולריים והיום זה כבר שכיח לראות אנשים שהייתם מחשיבים כ'נורמליים' עם קעקועים גלויים לכל במשרד ובחיי היומיום שלהם. רוב הסיכויים הם שלמישהו שאתם מכירים יש קעקוע ואתם אפילו לא יודעים את זה!

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אנשים עושים קעקועים מסיבות שונות, ולפעמים, הם עושים קעקוע כדי כמחווה לאדם שהם אוהבים. אך חשוב להיות זהירים אם אתם מתכננים לעשות קעקוע של של השם או הפנים של בן או בת הזוג שלכם.

לא רק שרבים מחשיבים זאת כמזל רע, אלא שאם אתם נפרדים, יהיה לכם את הקעקוע הזה עליכם כל החיים כתזכורת.

לאדם אחד היה פתרון ייחודי לקעקוע של אישתו שעשה כשהם עוד היו נשואים.

כשטאשה ומאט היו נשואים, מאט עשה קעקוע פורטרט של אישתו. ובזמנו, היא חשבה שזו מחווה מתוקה. אבל הנישואים שלהם לא החזיקו זמן רב, והם נפרדו אחרי 4 וחצי שנים.

מאט לא רצה לחיות את שארית חייו עם קעקוע של אישתו לשעבר על הגוף. אז הוא חשב על פתרון.

הנה הקעקוע:

הקאבר

מאט הגיע למסקנה שהוא יכול לעשות קאבר לקעקוע, או הוא פנה למקעקע. והתוצאה היא קאבר לקעקוע שטאשה מאמינה שהפך אותה לשד. היא אמרה שקעקוע הפך את הגירושים, שגם כך היו קשים, לכואבים הרבה יותר.

מאט טען שהקעקוע החדש שלו אינו שד אלא דמות יפנית בשם קיוהימה. זו דמות בסיפור על אישה שהתאהבה בנזיר אבל הפכה לנחש כשהוא ניסה לעזוב אותה.

הנה הקעקוע אחרי הקאבר:

תקופה קשה

הסיפור של מאט קצת שונה. הוא לא ניסה להתנקם באישתו, למרות מה שהיא חושבת. הוא עשה את הקאבר כדי להתמודד עם הרגשות שלו בזמן שעבר תקופה קשה בחייו.

"בכל פעם שאני עובר משהו, אנחנו ממשיכים את העבודה", הסביר מאט. "כשעשיתי את הקעקוע הייתי עצבני וכועס. זו הגירושים הייתה תקופה קשה מאוד".

לא משנה מה גרם לו לשנות את הקעקוע, מאט הוא זה שצריך ללבוש אותו לשארית חייו.

צפו בסרטון וגלו פרטים נוספים על הסיפור הביזארי הזה: