היום גיליתי

בחור הטריד את הדייט שלו, אך אז שוטר ראה מה מתרחש ועשה את הדבר הנכון

לפעמים אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציות קריטיות ומרגישים שיהיה לכם קשה מאוד לצאת מהן.

וכשזה קורה, תמיד טוב שיש סביבכם אנשים שאולי שומעים או רואים את היאוש שלכם – ואפילו מתערבים באומץ למענכם.

זה בדיוק מה שקרה בסיפור הזה שפורסם בשרשור פופולרי באתר רדיט בו הגולשים התבקשו לשתף את החוויה הכי גרועה של של 'בחורים טובים'.

אחד הגולשים סיפר על החוויה שהייתה לו יום אחד בזמן שאכל ארוחת ערב במסעדה. קרוב אליו ישב בחור שהטריד ואיים על האישה שהייתה איתו, והיה ברור לכולם שהיא מרגישה לא בנוח.

אבל בדיוק ברגע שהעד עצמו עמד להתערב, שוטר הגיע למקום…ונתן למטריד טעימה קטנה של צדק.

הפוסט הפך ויראלי מאז ופורסם בכל רחבי האינטרנט, והשוטר במסעדה הוכתר כגיבור בזכות התגובה של לסיטואציה.

"אז, זה כנראה היה אחד הדברים הכי מדהימים שאי פעם ראיתי. מכירים את זה שאומרים 'האישה רוצה אותו, הגבר רוצה להיות הוא' בסרטים? ובכן, אני גבר, ובאלוהים, כמה שאני רוצה להיות הבחור הזה. בכל מקרה… 

אכלתי ארוחת ערב עם חברה שלי באותו הזמן, ומאחורינו היה זוג בדייט. והדייט…ובכן, לא היה משהו. הבחור היה קריפי ואמר דבר לא יפים, והבחורה נראתה לא בנוח. 

הבחורה סיימה את המנה הראשונה מהר מאוד, הניחוש שלי הוא שהיא רוצה כבר לסיים עם זה. הבחור ממשיך להגיד דברים ואומר בקול רם, "ובכן, לפחות אני יודע שאת יכולה לבלוע, נכון?".

הבחורה נהייתה אדומה ואמרה לו שזה דבר לא יפה להגיד, והוא פושט הניף ידו בתנועת ביטול, ואמר, 'אוי תרגעי, בכל מקרה הייתי מגלה את זה עוד כמה שעות'.

לא שמעתי את התגובה שלה, מכיוון שהיא החלה לדבר בלחש, אבל היה ברור למדי מה היא אומרת – לך ת*דיין, לך לעזאזל, וכו'. הוא הגיב עם, 'מותק, אני אספתי אותך. אני יודע איפה את גרה'. היא נהייתה לבנה ולא הוציאה מילה מהפה. 

לא לא, ממש לא. אני מסוג האנשים האלה שמתערבים אם הם רואים משהו לא בסדר, ואין סיכוי שאני אשב בשקט ואראה את זה קורה לנגד עיני. קמתי מהכיסא. אני לא יודע מה אני הולך לעשות, אבל אני בן 23 ובכושר טוב ואשמח להדביק את הבן ז*נה הזה לקיר עם אגרוף. יתכן ובצעירותי סבלתי ממזג חם ופתיל קצר. בכל מקרה…

עמדתי ללכת אליו, כשלפתע יד של מישהו ירדה על הכתף שלי, הסתכלתי למעלה וראיתי אדם בשנות ה 50 לחייו, בנוי לתלפיות שאמר, 'תרגע…אני מטפל בזה בן'. קול מלא ביטחון היה לו…אז מכיוון שכל התכנית שלי הסתכמה ב'לדקור אותו בצוואר', ומכיוון שכבר חשבתי שזה לא יהיה הרעיון הכי טוב, התיישבתי בחזרה בכיסא. 

הוא ניגש, תפס כיסא פנוי, סובב אותו והתיישב יחד עם הזוג. ואז…הוא שלף תעודת שוטר והניח אותה על השולחן. עכשיו הבחור שאיים על הבחורה נהיה לבן כמו סיד. 

שוטר: 'אז, אני חוגג את יום הולדתה של בתי יחד עם המשפחה כשלפתע שמעתי אותך מאיים על האישה הצעירה, אתה מוכן להסביר את עצמך?'.

בחור: 'אהה, ובכן..אממ…תראה'.

שוטר: 'זה מה שחשבתי. עכשיו תראה, אנחנו מסתייגים מהתנהגות כזו, אז עכשיו אני צריך להחליט אם אני רוצה לקרוא לחברים שלי שיבואו לעצור אותך'.

בחור: 'או לא, זה, ובכן…'

שוטר: 'אבל זה יהרוס את ארוחת הערב של כולם, אז למה שלא תיתן לי את תעודת הזהות שלך, בגלל שלא הייתי רוצה שתברח לי, ואז תלך לאחד המלצרים כאן ותשלם את החשבון. את כל החשבון. האישה הצעירה לא צריכה להיות רעבה בגלל ההתנהגות הנוראית שלך. או שאנחנו יכולים לחזור לאופציה הראשונה. אני אתן לך להחליט'.

בחור: 'לא לא! זה בסדר גמור!' *נותן את תעודת הזהות לשוטר והולך מהר מאוד לעמדת התשלום.

שוטר: *בזמן שרושם את הפרטים של הבחור, 'מצטער בקשר לזה גברת, אני מקווה שאני לא מפריע, פשוט נראה היה שאת זקוקה לקצת עזרה. אהה, ואל תדאגי, אם תרצה להמשיך עם זה, אני אדאג שכמה מהחברים שלי יאספו אותו בדרך הביתה, אנחנו בהחלט יכולים להתקדם עם זה'.

בחורה: 'לא, אבל תודה רבה. רציתי לברוח מכאן לפני 30 דקות, אבל הוא הסיע אותי לפה'.

שוטר: *עובר משוטר קשוח לאב מנחם תוך חצי שניה. 'ובכן, אני כאן עם בתי, היא בערך בת גילך, אולי תרצי לסיים את הארוחה שלך איתנו? נוכל להקפיץ אותך הביתה לאחר מכן אם תרצי, אלא אם תעדיפי להתקשר למישהו אחר?'.

בחורה: 'ואוו, זה ממש נחמד מצידך…תודה רבה לך!'.

*הבחור חוזר, והשוטר הפך לקשוח שוב. 

בחור: 'אז…שילמתי את החשבון, אם אני יכול לקבל את תעודת הזהות בחזרה…'

שוטר: 'הנה, קח…עכשיו יש לי את הפרטים שלך, אז אני ממליץ לך לא להתקשר או להתקרב לבחורה הזו שוב'.

בחור: 'כן כן כמובן. אני כל כך מצטער'.

הבחור פשוט ברח מהמסעדה, הבחורה התיישבה עם השוטר ומשפחתו, וכשאנחנו הלכנו, הם עדיין ישבו, דיברו וצחקו על הא ודא. 

זה ללא ספק הייתה הדרך הטובה והמרשימה ביותר שאי פעם ראיתי מישהו מטפל בסיטואציה. השוטר הזה הוא הגיבור שלי". 

איזה מזל שהשוטר התערב ברגע הנכון ולימד את הבחור הזה לקח!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version