היום גיליתי

תאונת דרכים מחרידה הרגה את שלושת ילדיהם – שנה אחר כך, נס מדהים החזיר את רצון ההורים לחיות

מה שעברו ההורים לורי וכריס קובל הוא משהו שאף אחד לא צריך לעבור אף פעם.

יום אחד במאי 2007, כשלורי נהגה במכונית בה ישבו הילדים שלה, קייל, אמה וקייטי, טרגדיה הכתה. משאית גדולה התנגשה בחלק האחורית של המכונית של המשפחה.

לורי לא זוכרת את התאונה – מה שקרה הוסבר לה אחר כך. היא וילדיה נלקחו לבתי חולים שונים ובעלה כריס לא יכל לעשות דבר מלבד לחכות למה שהרופאים יגידו.

בסופו של דבר הרופאים בישרו להורים חדשות איומות: כל שלושת ילדיהם מתו בתאונה. כנגד כל הסיכויים, בני הזוג מצאו כוח אחד בשנייה. בהתחלה, הם היו נחושים למצות את הדין עם נהג המשאית, אבל שישה חודשים לאחר מכן, קרה נס שהחזיר לבני הזוג את התשוקה שלהם לחיים.

קרו את המסע שובר הלב של משפחת קובל:

במאי 2007, משפחת קובל הוכתה בטרגדיה שאי אפשר לתאר. כשאמא לורי קובל נהגה הביתה יחד עם שלושת הילדים שלהם, קייל בן 5, אמה בת ה 4, וקייטי בת השנתיים, משאית ענקית התנגשה במכונית שלה. נהג המשאית נהג במהירות של 120 קמ"ש.

לורי אינה זוכרת את האירוע. היה זה בעלה כריס שנאלץ לספר לה שהם איבדו את שלושת ילדיהם.

לנהג המשאית היו הרשאות קודמות על עבירות תנועה. הפעם, הוא הואשם בשלושה אישומים של הריגה.

אחרי הטרגדיה, בני הזוג החלו להיות מעורבים בעולם של בעיות תחבורה, במיוחד בתעשיית המשאיות.

"בתעשייה הזו, משלמים לך פר קילומטר שאתה נוהג", הסביר כריס קובל.

"נהגים רבים לא מקבלים שכר אלא אם הם משלימים מרחקים גדולים, מה שיוצא סכנות ובעיות בטיחות רבות. הם נוהגים מהר מאוד והם עייפים. אנו רוצים לשנות את זה".

ואז, שישה חודשים אחרי הטרגדיה של המשפחה, כריס ולורי נדהמו והתמלאו תקווה שוב…

לורי הייתה בהריון עם שלישייה – שתי בנות ובן. עבור לורי וכריס, זה היה ברור שהילדים שלהם שיחקו תפקיד מרכזי בנס הזה מגן עדן.

"כשאתם מרגישים שהם איפשהו צופים בכם, שומרים עליכם, ומשהו כזה קורה…אז קשה להאמין שהם לא מעורבים בזה", אמר כריס.

במאי 2015, השלישייה, אשלי, אלי וג'ייק חגגו את יום הולדתם השביעי.

"אני רואה בזה נס. אני חושבת שקייל, אמה וקייטי היו קשורים לזה. אני חושבת שהם עזרו לנו, אני חושב שהם גרמו לזה להיות אפשרי", אמרה לורי.

למרות ששום דבר לא יוכל להחליף את שלושת ילדיהם שנפטרו, האחים החדשים אשלי, אלי וג'ייק בהחלט נתנו למשפחה חלק מהאושר שהם היו צריכים.

השלישייה החדשה יודעת שהיו להם אחים. הם לפעמים הולכים יחד לבית הקברות יחד. כי בבית הזה אין שלושה ילדים…אלא שישה. קייל, אמה וקייטי יזכרו לעד.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version