לעולם אל תבגדו בבן או בת ה זוג שלכם, אבל היינו חייבים לתת קרדיט לאישה הזו על ההסבר הקורע מצחוק שלה אחרי שנתפסה על חם בוגדת בבעלה. זו בהחלט הייתה סדרת אירועים בלתי צפויה. אדם חזר הביתה מוקדם מהעבודה...

ויראלי

הוא מצא את אישתו במיטה עם בחור חתיך בן 19 – ההסבר שלה גרם לי לירוק החוצה את הקפה

By john

April 07, 2022

לעולם אל תבגדו בבן או בת ה זוג שלכם, אבל היינו חייבים לתת קרדיט לאישה הזו על ההסבר הקורע מצחוק שלה אחרי שנתפסה על חם בוגדת בבעלה. זו בהחלט הייתה סדרת אירועים בלתי צפויה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אדם חזר הביתה מוקדם מהעבודה ומצא את אישתו בחדר השינה, עושה אהבה עם בחור צעיר ומושך מאוד. באופן מובן, בעלה התעצבן מאוד כאשר ראה את מה שמתרחש לנגד עיניו.

"אהה, אז ככה זה מעכשיו??" הוא צעק. "איך את מעזה לעשות לי את זה – לבעלך הנאמן! לאבא של הילדים שלך! זהו, אני עוזב אותך. אני רוצה להתגרש!".

אישתו כיסתה עצמה עם הסדין, וענתה, "חכה רגע אהובי, אני יכולה להסביר!".

"בסדר גמור, קדימה", הוא מלמל. "אבל אלו יהיו המילים האחרונות שאי פעם תגידי לי".

והאישה החלה:

"ובכן, נכנסתי למכונית כדי לנסוע הביתה, והבחור הצעיר הזה שאל אם אני יכולה לתת לו טרמפ. הוא נראה כל כך מדוכדך ומסכן שריחמתי עליו ונתתי לו להיכנס למכונית. שמתי לב שהוא רזה מאוד, לא לבוש יפה ומאוד מלוכלך. הוא אמר לי שהוא לא אכל במשך שלושה ימים!".

"אז מתוך רחמים, הכנסתי אותו הביתה, חיממתי את שאריות ארוחת הערב שהכנתי לך אתמול, זו שלא אכלת בגלל שהיית מלא מהחטיפים שאכלת מול הטלוויזיה. המסכן טרף את האוכל תוך מספר דקות".

"מכיוון שהוא היה מלוכלך, הצעתי לו לעשות מקלחת, ובזמן שהוא עשה אותה, שמתי לב שהבגדים שלו מלוכלכים ומלאי חורים אז זרקתי אותם. ואז, מכיוון שהוא היה צריך בגדים, נתתי לו את ג'ינס המעצבים שהיו לך במשך מספר שנים, אבל שאתה לא לובש בגלל שאתה טוען שהם צמודים מדי".

"נתתי לו גם את התחתונים שהיו המתנה שלי לך ביום הנישואים שלנו, שאתה לא לובש בגלל שאתה אומר שאין לי טעם טוב. מצאתי את החולצה היפה שאחותי קנתה לך בחג שאתה לא לובש רק כדי לעצבן אותה, ונתתי לו גם את המגפיים היקרים שקנית בחנות הבוטיק ושאתה כבר לא נועל בגלל שראית את ג'סטין ביבר נועל אותם בטלוויזיה".

האישה לקחה נשימה קצרה והמשיכה – "הוא היה כל כך אסיר תודה על ההבנה שלי ועל העזרה, וכאשר ליוויתי אותו לדלת הוא הסתובב אלי עם דמעות בעיניים ואמר, 'בבקשה…האם יש עוד משהו שבעלך כבר לא משתמש בו?' ".