לנסוע לחופשה עם ילדים זו תמיד הרפתקה

ויראלי

תינוק רגזן טיפס על אישה זרה במטוס. התגובה שלה המיסה את הלב של מליונים בכל העולם

By john

April 07, 2022

לנסוע לחופשה עם ילדים זו תמיד הרפתקה. אם זה עם מכונית, מטוס או רכבת, השאלות הבלתי נמנעות של 'הגענו כבר' והפסקות שירותים יכולות לגרום לנסיעה להרגיש כמו נצח. למרבה המזל, הבאת הקטנטנים יחד איתכם לחופשה זה לא בהכרח דבר רע…אבל אפילו ההורים הכי טובים זקוקים למנוחה פה ושם.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

לאוון יוז לא היה קל עם בנו בן 8 החודשים אחרי שהוא ואישתו הופרדו בשיקגו בגלל מזג אוויר רע. בני הזוג נאלצו לטוס בטיסות נפרדות, ו-אוון, בגלל שהוא בעל כל כך נפלא, החליט לקחת איתו את בנם.

זו הייתה רק הטיסה השנייה של בנו, אז התינוק היה עצבני ורגזן, באופן מובן. הכל הלך נפלא בצורה מפתיעה כשלפתע בנו החליט שהוא חייב להכיר את האישה ה זרה שישבה לידם בטיסה.

אוון ניסה לשמור על התינוק שלא יעלה על האישה הזרה, עד שהיא פנתה הושיטה ידיים ואמרה לאוון, "פשוט תיתן לי אותו". אוון המותש נענה לבקשה שלה.

לא עברה דקה מהרגע שבנו התכרבל על האישה, והוא נרדם לשינה עמוקה. האישה הציעה להחזיק את התינוק ואמרה לאוון שהוא יכול ללכת לישון אם הוא רוצה. תוך פחות מדקה גם אוון נפל לשינה עמוקה.

"טוב הלב של האישה הוא בהחלט משב רוח מרענן במה שכמעט הפך לאחד הימים הגרועים מזה זמן רב. נותרה עדיין תקווה", כתב אוון.

אנו מאמינים שכמעט כולם הם טובים עמוק בתוך הלב. בואו נעשה כמיטב יכולתנו להתייחס למעשים הטובים ולא לתת למעשים של מעטים להשפיע על כולם. זה מראה לכם שאכן יש אנשים טובים שם בחוץ!