היום גיליתי

נהג שיכור התנגש בלימוזינה שחזרה מחתונה: השוטר הסתכל לתוך ההריסות וגילה תגלית מחרידה

השני לינואר, 2005 היה יום חשוב מאוד בחייה של קייטי פלין בת ה 7.

היא הייתה אחת מילדות הפרחים בחתונתה של דודתה ליסה, יחד עם אחותה הקטנה גרייס.

יתר מ 200 חברים וקרובי משפחה התאספו על החוף בלונג איילנד כדי לשמח את ליסה ודיוויס ביום חתונתם.

האורחים צפו בקייטי וגרייס מפזרות פרחים בשמלות היפות שלהן – אבל אף אחד לא יכל לדעת שזה יהיה יומה האחרון בחיים של קייטי הקטנה.

אחרי יום ארוך של אהבה, צחוק וחגיגות, ההורים של הכלה, כריסטופר ודניס, יחד עם אחותה ג'ניפר, בעלה של ג'ניפר ניל, ושתי הבנות הצעירות שלהם, קייטי וגרייס, נכנסו ללימוזינה שתיקח אותם הביתה.

"אני זוכר שהסתכלתי על הלימוזינה וראיתי את קייטי מנופפת לשלום, ולא חשבתי שזה יהיה מסוג הרגעים שאתה רואה אנשים בפעם האחרונה", אמר החתן דיוויד.

הלימוזינה יצאה מלונג איילנד ועלה על הכביש המהיר. הם לא יכלו לדעת שגם הנהג השיכור מרטין הייג'ן נמצא על הכביש. הייג'ן, נסע נגד כיוון התנועה, התנגש חזיתית בלימוזינה וגרם לתאונה המחרידה.

לפי דוח המשטרה רמת האלכוהול בדם של הייג'ן הייתה גבוהה פי 3 מהמותר. הוא שתה לפחות 14 משקאות ונסע במהירות של 130 קמ"ש נגד כיוון התנועה לאורך 5 ק"מ לפחות לפני שהתרחש התאונה הקטסטרופלית.

נהג הלימוזינה, סטנלי רבינוביץ', 59, נהרג במקום אחרי שנמעך בידי המנועה. אבי הכלה, כריסטופר שבר את שתי רגליו במספר מקומות אחרי שעף מהמכונית. מאוחר יותר נאלצו לכרות את 2 רגליו. אישתו דניס, נפצעה קשה גם היא, וגרייס הקטנה נלכדה בהריסות.

למרות שסבל מגב שבור, ניל ניסה לזחול החוצה כדי לקרוא לעזרה. בינתיים, ג'ניפר, שנפצעה ברגל, חיפשה נואשות אחר קייטי, ששכבה על הכיסא הצדדי בזמן התאונה.

אז ג'ניפר פלין ראתה משהו שאף אמא לא צריכה לראות לעולם – ראשה של בתה קייטי נכרת מחגורת הבטיחות שלה.

אחד הראשונים שהגיעו לזירה היה מייקל טנגני, דודה של הכלה שעובד כשוטר. הוא היה בחתונה מספר שעות לפני כן:

"הלכתי לחלק האחורי של הלימוזינה כאשר יצא ממנה בחור ואמר, 'אל תלך לשם, זה רע מאוד'" סיפר מייקל טנגני. "פתחתי את הדלת האחורית של הלימוזינה והבנתי שזו המשפחה שלי".

אך באופן טרגי, זה לא היה הדבר הכי גרוע.

מייקל טנגני ראה את ג'ניפר יוצאת מההריסות של המכונית עם ראשה של בתה בידיה. הגוף של קייטי נשאר במכונית, עדיין בשמלה שהיא לבשה בחתונה מספר שעות לפני כן.

במשך שעה שלמה, ג'ניפר ישבה בצד הכביש. היא החזיקה את הראש של קייטי על הברכיים שלה וצפתה בזמן שמוציאים את שאר משפחתה מהרכב המעוך.

בסופו של דבר, היא שחררה את בתה, ונתנה אותה למייקל. לפני שעשה זאת היא נישקה את הפנים שלה בפעם האחרונה.

האירוע שינה את חייה של כל המשפחה. מרטין הייג'ן נידון ל 18 שנות מאסר אחרי שהורשע בשני מקרים של רצח מדרגה שניה – אבל שום דבר כמובן לא יוכל להחזיר את בתה של ג'ניפר.

ג'ניפר וניל החליטו לדבר באומץ על הסיפור שלהם, בתקווה שאולי הוא ימנע קטסטרופה דומה בעתיד.

"מכיוון שאף אחד לא צריך לחיות את החיים שאני חיה, הרגשתי אחריות, חובה, לעמוד ולספר את הסיפור שלנו", אמרה ג'ניפר.

"אני מקווה שעל ידי חווית ההרס והשבר שאנו שרדנו באותו לילה, ועדיין חיים אותו, אנשים יראו את חומרת הפשע של נהיגה בשכרות. אנו מקווים שנוכל להציל חיים בעתיד".

העובדה שאנשים עדיין שותים ונוהגים אינה מפתיעה כלל.

אנו בטוחים שראיתם לא מעט סיפורים כאלה בחדשות או בטלוויזיה. למרבה הצער ישנם אנשים שחוו זאת מקרוב, כמו ג'ניפר ומשפחתה.

אנא שתפו את הסיפור הזה כדי להזכיר לכולם שאלכוהול ונהיגה הוא שילוב שלא שייך אחד לשני. אנו מקווים שבעזרת הסיפור הזה נוכל למנוע טרגדיות עתידיות.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version