נערים עם לב זהב.

ויראלי

שחקני כדורסל הבחינו בקהל שלועג למעודדת – עצרו את המשחק ואמרו להם 4 מילים שהשתיקו אותם במקום

By john

April 04, 2022

לנערים יש שם רע מאוד לפעמים. אי אפשר להכחיש שרבים מאיתנו מסתכלים עליהם כעל יצורים מצוברחים מלאי כעס שתקועים בין ילדות לבגרות.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אבל לנערים יש גם צד רך ומתוק. בזמן שהם נלחמים בחוסר הביטחון של עצמם כשהם מתמודדים עם התבגרות מינית, הם מתחילים לפתח חוש צדק, טוב לב וחמלה, שתלך איתם לחייהם הבוגרים.

הבנים בסיפור הזה הם דוגמה נפלאה. הם חיממו לנו את הלב. פשוט תראו מה הם עשו עבור מישהי מיוחדת – מישהי פגיעה יותר מנערה "רגילה".

דזרי אנדרוס נולדה עם תסמונת דאון, אבל כמו רבים שנמצאים במצבה, היא לא פחות מנערה אוהבת, כיפית ומתוקה – שיש לו כל כך הרבה מה להציע לעולם.

לדזרי יש תשוקות וכישרונות רבים. ואחד הדברים שהיא הכי אוהבת לעשות זה להיות מעודדת. היא מיד ידעה שהיא רוצה להצטרף לקבוצת המעודדות של התיכון שלה, וזה מה שהיא עשתה.

אבל יום אחד, בזמן שקבוצת המעודדת ביצעה תרגיל במהלך משחק כדורסל, קרה דבר נורא: כמה נערים שהיו בקהל החלו ללעוג לה ולהתנהג אליה בבריונות.

שלושה תלמידים מקבוצת הכדורסל ששיחקה בזמן הזה על המגרש ראו את מה שקרה.

כשהבינו מה בדיוק מתרחש, השחקנים – סקוטר טריאן, צ'ייס ואסקז, ומיילס רודריגז ידעו שהם צריכים להתערב.

אז הם פעלו באופן עצמאי ובלב שלם: הם עצרו את המשחק, ירדו מהמגרש וביקשו מהבריונים להפסיק ללעוג לה.

"הילדים בקהל צחקו ולעגו לדזרי, אז כולנו עשינו מעשה", אמר צ'ייס ואסקז.

"כששמעתי אותם מדברים עליה זה הרגיז אותי", אמר חברו לקבוצה מיילס רודריגז.

שלושת השחקנים ודזרי חולקים עכשיו מערכת יחסים מיוחדת והפכו לחברים טובים. הם שומרים עליה, דואגים לה, ומוודאים שאף אחד לא מציק לה.

תלמידים בבית הספר הגיבו בחיוב ליוזמה של הנערים, והבינו את המסר שלהם כפי שמספר סקוטר טריאן: "זה לא הוגן כשמתייחסים לא יפה לאחרים, בגלל שכולנו זהים. כולנו נוצרנו שווים".

המורל בבית הספר השתפר מאוד מאז המחווה הנפלאה של הנערים.

ואם זה לא היה מספיק, אז אולם הספורט של בית הספר שינה את שמו ל'הבית של דזרי'.

"זה נפלא, מגניב ומדהים", אמרה דזרי בתגובה למחווה האדירה.

ואנחנו יכולים רק להסכים! אנו בטוחיים שהנערים הנפלאים האלה יגדלו להיות ג'נטלמנים מכובדים. בבקשה שתפו את הסיפור אם אתם מסכימים שלכל אחד מגיע שיתייחסו אליו באדיבות וחמלה, לא משנה איזו מוגבלות יש לו.