כשהאמא ראתה איך נראית התינוקת שלה, היא קיבלה החלטה נוראית.

ויראלי

אמא הרעיבה למוות את התינוקת בת השבועיים שלה – אז לפתע הייתה דפיקה בדלת

By john

March 30, 2022

תמיד מכעיס לקרוא על הורים שמזניחים ומתעללים בילדים שלהם. והסיפור הזה מכעיס אך גם מרגש.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

הסיפור התרחש במערב הודו, שם תינוקת בת שבועיים ננטשה על ידי הוריה – בגלל שסבלה ממחלת עור נדירה. הם הפסיקו להאכיל אותה ולאט לאט הרעיבו את התינוקת. אז סבה התערב ועשה את הדבר הנכון.

הילדה הקטנה נולדה בשבוע ה 24 להריון. למרות שנולדה בטרם עת, היא שרדה את הלידה. אבל ההורים שלה לא רצו לשמור אותה – בגלל העור שלה.

התינוקת נולדה עם עור מקומט שנגרם מפגם כרומוזומי. לפי הסבא של הילדה, דיליפ דוד, ההורים כל כך התביישו שהם החליטו לנטוש אותה – כשהייתה בת שבועיים בלבד.

אנשים קרובים למשפחה לא הגיבו היטב כשראו את התינוקת. למרב הצער, רוב האנשים אמרו דברים נוראיים על הילדה.

הפסיקו להאכיל אותה

עבור ההורים ממאטה ואג'איי דוד זה כבר היה יותר מדי. הם לא יכלו להתמודד עם העובדה שבתם נראית שונה. אז הם עשו דבר נוראי ובלתי מתקבל על הדעת – הם הפסיקו להאכיל אותה. והחיים שלה עמדו בפני סכנה נוראית.

סבה של התינוקת, דיליפ, ניסה לדבר עם ההורים, אך הם לא רצו להקשיב.

"זו לא אשמתה שהיא נולדה שונה ואני לא אנטוש אותה בגלל המחלה. הלב נשבר שאפילו ההורים שלה דחו אותה אבל אני אעשה הכל כדי להציל אותה", אמר הסבא.

דיליפ החליט לעשות את הדבר הנכון. הוא האכיל את הילדה חלב עזים עד שהתחזקה. אז הוא לקח אותה לבית החולים, שם נשאר לצידה יומם וליל. הוא עושה כל שביכולתו כדי להבטיח שהיא תגדל בריאה וחזקה.

בית החולים אפילו הציע לשלם עבור השהות והטיפול שלה.

"אנו נחושים לטפל בתינוקת, אנו נשאיר אותה זמן רב בבית החולים", אמר מנכ"ל בית החולים.

אנו שמחים שלילדה יש סבא שדואג ומטפל בה. אך למרבה הצער זו לא הפעם הראשונה שהורים נוטשים את הילדים שלהם, ובדרך כלל אין לסיפור סוף טוב.