היום גיליתי

לעולם לא תראו עוד ג'וק, נמלה או פרעוש אחד נוסף – פתרון זול ופשוט עם מרכיב אחד טבעי!

מתי הייתה הפעם האחרונה שהתאהבתם בג'וקים, נמלים ופרעושים? התשובה סביר להניח היא 'אף פעם'!! אם יש דבר אחד שכולנו יכולים להסכים לגביו, זה שצריך להגיד לחרקים הפולשים האלה ביי ביי.

אבל, מה אתם אמורים לעשות כאשר קבוצה של ג'וקים ענקיים רוקדת לכם בתוך הסלון? איך אתם אמורים לעצור צבא נמלים מלצעוד ישר אל תוך המטבח שלכם? ומה עם הפרעושים שהחליטו להפוך לדיירי קבע בפרווה של הכלב שלכם?

ובכן, אתם לא רוצים להשתמש באדים רעילים וחומרים מלאים כימיקלים בתוך הבית. מכיוון שישנה דרך טבעית ולא רעילה להרחיק את האורחים הלא רצויים, ואפשר למצוא אותה בבוראקס.

אז, אם אתם מוכנים לבעוט החוצה את הג'וקים, נמלים ופרעושים, המשיכו לקרוא וגלו איך לפנות את החרקים האלה אחת ולתמיד.

בחומצה בורית משתמשים עשרות שנים כדי להרחיק ולהדביר מזיקים בבית ובגינה. זה חומר כימי טבעי שנמצא בכל מקום בטבע, כולל מי ים וצמחים. בוראקס הוא בן דודו הכימי של חומצה בורית – שניהם מכילים את האלמנט בורון. למרות שחומצה בורית יעילה קצת יותר בהדברת חרקים, בוראקס עובד מצוין גם כן. בנוסף, זו אפשרות הרבה יותר זולה והרבה הרבה יותר בטוחה.

בוראקס עובד כל כך טוב בגלל סיבה אחת פשוטה – הוא משמיד את הקיבה של החרק ומפריע לעיכול שלהם. הוא למעשה ההיפך מפרוביוטיקה. המשיכו להאכיל אותם בוראקס, ומהר מאוד הם יעלמו.

חשוב לזכור שהחרק צריך לעכל את הבוראקס בשביל שהוא יהיה אפקטיבי. זו אגדה אורבנית שהאבקה איכשהו פוגעת בשלד שלהם. הפעולה עובדת מבפנים, לא מבחוץ.

ג'וקים

ג'וקים הם מהיצורים הכי עקשנים, חזקים ושורדים שיש בכדור הארץ. אבל זה לא אומר שאי אפשר לטפל בהם. גם להם יש חולשה, אך היא לא נמצאת בסוליית הנעל שלכם – זה פשוט מגעיל ועושה לכלוך.

מקום, הושיטו יד לבוראקס – הוא כמו קריפוטונייט לג'וקים.

השתמשו בבוראקס כדי להכין ארוחה מיוחדת לג'וקים. אל תדאגו, זו תהיה הארוחה האחרונה שלהם, והם לא יתקרבו לאזור שלכם שוב.

הרתיחו 12 ביצים, היפטרו מהחלבון של הביצה, ומעכו את החלמון והוסיפו אליו כ 50 מ"ל בוראקס. לאחר מכן, הוסיפו חצי כוס סוכר לבן. המשיכו להוסיף עוד סוכר עד מתקבלת תערובת אחידה.

לאחר מכן, הניחו את פצצות החלמון הללו בפינות הבית, וחכו שהג'וקים יגיעו. המשימה הושלמה!

נמלים

אתם לא צריכים להיות קצינים בצבא כדי לעצור צבא של נמלים שהשתלט לכם על הבית. הגיע הזמן לתת להם לצעוד בפעם האחרונה. אהה, והאסטרטגיה הזו גם תשמיד להם את המלכה.

רוב בעלי החיים אוהבים דבש, ונמלים אינן יוצאי דופן. הנמלים העובדות אוכלות נוזלים, אך המלכה והזחלים שלה אוכלים מוצק. כדי לעצור מהמושבה להתרבות, אתם תצטרכו להכין חטיפים נוזלים ומוצקים כדי שהם יוכלו לנשנש.

למלכודת הנמלים עם האוכל המוצק: ערבבו יחד בוראקס ואבקת סוכר ביחס של 3:1. אז על כל 1/4 כוס של בוראקס, הוסיפו 3/4 כוס אבקת סוכר.

למלכודת הנוזלית: ערבבו 1/4 כוס בוראקס עם 3/4 כוס דבש או סירופ מייפל.

לאחר מכן, אתם תצטרכו לצוד את הנמלים, אך קל מאוד לאתר אותן. קחו כפית וטפטפו נוזל לאמצע השביל שלהם. זכרו שנמלים יכולות לטפס, אז אם הן על הקיר, מרחו עליו את החומר הדביק.

אל תשכחו שגם המלכה צריכה לאכול! פזרו קצת אבקת בוראקס-סוכר על משטחים שטוחים, והעובדים המסורים שלה יקחו זאת ישר לקן. זכרו רק שאת התערובת יש לטפטף ישר על השביל שלהם, במקום בו הם יבחינו בזה.

אם יש לכם נמלים בגינה, אז טפטפו את החטיפים המתוקים על מכסה פלסטיק, על מנת שהשתילים שלכם לא יפגעו.

פרעושים

בוראקס הוא פתרון ארוך טווח מצוין לטיפול בפרעושים. למעשה, טיפול בוראקס אחד יכול לחסל פרעושים ואת הביצים שלהם לתקופה של עד שנה. אפילו מדביר מקצועי לא יכול להבטיח דבר כזה.

קודם כל, תצטרכו לנקות ולשאוב טוב את הבית. זה כולל להזיז רהיטים ולשאוב אבק מתחתיהם – פרעושים אוהבים להתחבא במקומות חשוכים. תרצו להסיר ולנקות כמה שיותר אבק ולכלוך שאפשר, על מנת שהבוראקס יחדור עמוק ויעשה את עבודתו.

לאחר מכן, פזרו קצת בוראקס ישר על השטיח, בחריצים של הרהיטים, בפינות הבית, ארונות, ובכל מקום בו אתם חושבים שיש פרעושים. שימו לב למקום בו חיית המחמד שלהם אוהבת לרבוץ, ופזרו קצת בוראקס גם שם. שפשפו פנימה טוב את הבוראקס, לתוך הרהיטים והבדים, היעזרו במטאטא קטן. רק וודאו שהילדים וחיות המחמד שלכם לא נמצאים בחדר במהלך הטיפול, בליעה או שאיפה של בוראקס אינה טובה עבורם.

ולבסוף, שאבו את אבקת הבוראקס במקומות בו עדיין רואים אותה – אולי על השטיח, על הרהיטים, או בכל מקום אחר. לאחר מכן, תנו לבוראקס לעשות את הקסם שלו במהלך 36 השעות הבאות, ואחר כך שאבו את הבית כרגיל כדי להיפטר מהפרעושים המתים.

בוראקס הוא פתרון זול וטבעי לבעיית מזיקים מטרידה. יהיה זה רעיון טוב לשמור קופסת בוראקס לעת צרה, במיוחד בחודשי הקיץ. לעולם אין לדעת מתי תצטרכו להשתמש בזה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version