היום גיליתי

תינוק שרק נולד מת בפתאומיות בבית החולים: 4 ימים אחר כך האחות התקשרה לאמא עם גוש בגרון

החלום של רוב הזוגות הצעירים הוא להקים משפחה. זו הסיבה שקייטי וג'וש באטלר שמחו עד השמיים כאשר גילו שעומד להיוולד להם ילד.

אך התקוות והרצונות שלהם הפכו לאפר לפני שבקושי החלו את המסע ההורות.

כשקייטי הלכה לאולטרסאונד של שבוע 20, הם גילו שמשהו אינו כשורה. הרופאים לא הצליחו לגלות מה בדיוק הבעיה, אבל הם ידעו שאכן יש בעיה.

וכך החל מסע רכבת ההרים שלהם…כזה שיעשה הרבה מאוד פניות וסיבובים לפני שיסתיים.

אחרי שדיואי, התינוק של קייטי וג'וש, נולד, הוא הובהל לטיפול נמרץ בניסיון להציל את חייו. למרבה הצער, זה לא הספיק, והוא נפטר אחרי 132 ימי מאבק. הלב שלו לא עמד במאמץ בזמן ניתוח בניסיון להתאים לו צינור הזנה.

באופן טבעי, קייטי וג'וש היו שבורים. הם היו בטוחים שדיואי ינצח את הקרב הזה, לכן המוות שלו הכה בהם בעוצמה והשאיר אותם באבל כבד.

"הרגשתי כל כך אשמה שחשבתי את זה, אבל הייתה גם הרגשת הקלה, הוא סוף סוף החלים ואני יודעת שאראה אותו שוב", אמרה קייטי.

ההורים פנו לאלוהים שיעזור להם. ואז בזמן שקייטי וג'וש חגגו את החיים של דיואי המתוק שלהם, לפתע התרחש נס.

אחת האחיות בטיפול נמרץ התקשרה לבני הזוג כדי ליידע אותםת שיש תינוק בקומה החמישית של בית החולים והוא זקוק לאמא ואבא. התינוק, העונה לשם בראקס, סבל מבעיות בריאותיות רבות והמשפחה שלו לא יכלה לטפל בו עוד.

קייטי וג'וש לא ידעו למה לצפות. אבל ארבעה ימים אחר כך, הם פגשו ילד מתוק. בראקס נולד פג בשבוע ה 27. בגיל 11 חודשים, הוא עדיין לא יצא מבית החולים, הוא סבל מכשל כרוני של מערכת הנשימה, יתר לחץ דם ריאתי, והוא זקוק למכשיר שיעזור לו לנשום. אך לקייטי וג'וש נאמר שיש סיכוי טוב מאוד שמצבו ישתפר ככל שיגדל.

זו לא הייתה כלל שאלה באשר למה שבני הזוג יעשו. הם לקחו את בראקס הביתה ושימשו לו משפחת אומנה. אז, כשיכלו, מספר חודשים אחר כך, הם אימצו אותו באופן רשמי.

"ברגע שהבאנו אותו הביתה, המצב הבריאותי שלו החל להשתפר. הוא עדיין זקוק לחמצן כדי לנשום, אבל התנועה והתזונה שלו השתפרה מאוד. הוא מכיר אותנו ומחייך אלינו ומצליח לזהות אותנו. המשפחה שלנו קיבלה אותו בזרועות פתוחות. יש לנו את כל האהבה הזו בגלל דיואי, ואנחנו רוצים לשפוך את האהבה הזו לבראקס".

אנו מאחלים לקייטי וג'וש חיים של אושר עם בראקס הקטן. מה שקרה לדיואי עצוב ביותר, אבל ישנו אור בקצה המנהרה השחורה עבור המשפחה בדמותו של תינוק עדין שזקוק לעזרתם.

שתפו את הסיפור הזה אם אתם מאמינים שלאלוהים היה חלק בהענקת הזדמנות נוספת לקייטי וג'וש.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version