היום גיליתי

לאמא נמאס מהארונות הישנים של המטבח – שיפצה אותן לחלוטין בפחות מ 400 שקלים!

עם כל כך הרבה תכניות 'מייק אובר' בטלוויזיה, לכולם יש אובססיה לשנות דברים בבית שלהם.

לא לכולם יש את הכסף להוציא אלפי שקלים כדי לשפץ, אך למרבה המזל, זה לא אומר שלא יכול להיות להם מטבח או חדר שינה יפיפיים. למעשה, יותר ויותר בלוגרים של DIY (עשה זאת בעצמך) משתפים דרכים להוציא כמה שפחות בזמן שהם משפצים את הבית שלהם.

אשלי גרין, אמא ומורה עם תשוקה לחיים ירוקים, שיתפה סרטון שלה בו היא מראה איך היא שיפצה את המטבח שלה בפחות מ 400 שקל.

רוב האנשים רוצים תמיד לשפץ את המטבח, אם אלה הארונות או השיש, תמיד יש מה לחדש במטבח הישן.

עבור אשלי, היא הצליחה לגרום לכל המטבח שלה להיראות כמו חדש בעזרת קצת צבע. היא עשתה זאת כדי לחסוך כסף, אבל גם כדי להיות ידידותית לסביבה.

היא שמרה על שיפוץ ירוק מכיוון שלא רצתה לשלוח את הארונות שלה למזבלה והיא חסכה גז ואנרגיה על ידי כך שלא קנתה והתקינה ארונות החדשים.

"כדי לשמור על הפרויקט הזה בפחות מ 400 שקלים, היא קנתה קיט של Rust-Oleum כדי לצבוע את הארונות. באתר של החברה רשום שהקיט הזה הוא דרך קלה להפוך את המראה של ארונות ישנים להיראות חדשים. אין צורך בחשיפה, שיוף, צבע יסוד. בכמה צעדים פשוטים, כל אחד יכול להפוך את ארונות המטבח או האמבטיה להיראות מקצועיים ויפיפיים".

הקיט מגיע עם סרטון הדרכה, מנקה עץ, בוחש צבע, רולר, שכבה עליונה, שתי פחיות של צבע שכבת הדבקה, ושתתי פחיות של צבע לגימור. אשלי השתמשה בצבע אספרסו בפרויקט שלה ולא השתמש בצבע הגימור.

היא הייתה זקוקה לעוד כמה פריטים כדי לסיים את הפרויקט. היא קנתה מברשות של 5 ס"מ ו 7.5 ס"מ, כפפות תגומי, ספריי צבע מטאלי לצירים, טייפ צבעים, לטשת, מברשות סינתטיות, ספוגים, מקדחה כדי להוציא את הארונות, ובגדי עבודה.

לפני שהחלה ללטש או לצבוע, אשלי שטפה את הארונות. זה אולי נשמע מוזר לשטוף ארונות עץ עם סבון ומים, אבל כפי שאשלי הסבירה, זה הגיוני בהחלט.

בסרטון למטה אפשר לראות בדיוק איך היא מורידה את הארונות, מנקה אותם, ואז מתחילה בעבודה. היא הייתה צריכה להיפטר מהברק הישן של הארונות לפני שהיא צובעת אותם. היא ממליצה ללבוש כפפות בזמן שעושים את זה!

אתם יכולים לצפות באשלי עובדת כל הלילה (הסרטון כמובן ערוך וקצר). אחרי כל העבודה הקשה, זה מדהים לראות את המוצר המוגמר!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version