לא היה לי מושג

ויראלי

הדרך בה אתם עושים את 7 הדברים האלה חושפת סודות על האישיות שלכם

By john

March 27, 2022

בואו נודה על האמת. החיים יכולים לחזור על עצמם. כמו דמויות בסרט 'לקום אתמול בבוקר', אנחנו עושים את אותם הדברים שוב ושוב. וברגע שאנחנו מפסיקים לחשוב עליהם, הם הופכים להיות הרגלים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

קחו למשל החלפת נייר טואלט. בכל פעם שגליל נייר הטואלט נגמר, אני שם גליל חדש באותו הכיוון בדיוק. אם מישהו שם אותו בכיוון ההפוך, אני מחליף את הכיוון ואומר לעצמי 'ככה זה צריך להיות'. אבל עד עכשיו, מעולם לא חשבתי מה זה אומר עלי. על האישיות שלי.

ובכן, מסתבר שההרגלים שלנו חושפים הרבה מאוד עלינו. הנה שבעה הרגלים שכיחים שמצביעים על האישיות האמיתית שלנו.

1. הדרך בה אתם ישנים

אם אתם בדרך כלל ישנים על הגב, כל הכבוד! זה אומר שאתם אנשים רגועים ונינוחים. אנשים שישנים על הגב מרגישים בנוח עם עצמם ויש להם מודעות עצמית בריאה. הם מוכנים ומזומנים לקחת על עצמם התחייבויות חדשות ולספוג מידע חדש. אך אם הם ישנים עם ידיים ורגליים שבולטות כלפי חוץ, יתכן והן שחצנים.

שינה בתנוחת העובר או עם רגליים מקופלות לכיוון הבטן זה סימן שאתם חרדים או מרגישים לא בטוחים. אתם מרגישים טוב יותר כשאתם יודעים שמישהו שומר לכם על הגב ומגן עליכם בחיים. מצד שני, אם אתם ישנים על הבטן, אתם מסוג האנשים שלוקחים פיקוד. אנשים שישנים על הבטן נהנים להיות אחראים בסיטואציות שונות וחושבים שהדעה שלהם היא הטובה והנכונה. ובגלל שהם לא יודעים לקבל ביקורות, הם יכולים להיות עקשנים מאוד.

אנשים שישנים על הצד הם אנליטיים ואפשר לסמוך עליהם. הם מסתגלים מצוין לסיטואציות חדשות, ומתגברים בקלות על מצוקות ובעיות.

2. כתב היד שלכם

האם מישהו התלונן פעם שכתב היד שלכם קטן בלתי קריא? אם כן, יתכן וזה אומר שאתם קצת ביישנים. מצד שני, אנשים עם כתב יד גדול הם מוחצנים וכריזמטיים. אם אתם לא משאירים רווח גדול בין האותיות, זה בדרך כלל אומר שאתם אוהבים להיות בסביבת אנשים.

3. איך שאתם נוהגים

האם שמתם לב שיש אנשים שמחזיקים את ההגה עם יד אחת? האנשים האלה הם בדרך כלל נהגים רגועים ונינוחים. אך אנשים שמחזיקים את ההגה עם שתי ידיים ושמים אותם בשעה 10 ו 2, מצייתים באופן הדוק לחוקי התנועה, כך כותב טום ונדרבילט שכתב את הספר Traffic: Why We Drive The Way We Do and What It Says About us.

4. הדרך בה אתם שולחים אימייל

לא היינו מנחשים, אבל לפי Business Insider, התנהגות האימייל של אדם יכולים לחשוף הרבה מאוד על האישיות שלו. אנשים המשתמשים במילים 'אני' או 'שלי' במיילים שלהם הם בדרך כלל אנשים המרוכזים בעצמם. סגנון אימייל נוסף שאומר הרבה על האישיות שלכם היא הדרך בה אתם מארגנים את תיבת הדואר הנכנס שלכם. אם תיבת הדואר שלכם מלאה במיילים שלא קראתם, אתם כנראה קצת לחוצים ואולי אפילו סובלים מחרדה. אנשים שקוראים את המיילים ומיד מוחקים אותם אחרי שענו עליהם אוהבים להיות בשליטה ונהנים מסדר וארגון.

5. הרגלי האכילה שלכם

תמיד יש מישהו במשרד שנשאר לו הרבה אוכל על הצלחת בזמן שאחרים אכלו הכל עד לפירור האחרון. לפי ה Huffington Post, האדם הזה הוא מישהו שמעריך את הדברים הקטנים שבחיים. הוא לוקח את הזמן ולא אוהב למהר. אך אכילה איטית עלולה גם להצביע על תאבון ירוד ולא תקין.

אנשים שאוכלים מהר הם חסרי סבלנות ובדרך כלל מרגישים שיש להם הרבה דברים לעשות. בנוסף, אכילה מהירה אינה בריאה לגוף שלכם.

6. התשוקה שלכם

האם אתם אוהבים שוקולד? אם כן, אין לכם במה להתבייש. אוהבי שוקולד הם רגישים, פלרטטנים, ודרמטיים. ולפי MSN Wellness, נשים רבות וגברים מאצ'ואים אוהבים מאוד שוקולד.

אנשים שאוהבים פירות הדר מודאגים בקשר לבריאות שלהם, אך יש להם נטייה לסבול מחרדה. וזה מושלם, מכיוון שלפירות הדר יש אפקט הרגעה. בנוסף, אנשים שאוהבים אוכל חריף הם אנשים ששמים לב לפרטים ומעריכים את הדברים הקטנים של החיים.

7. הדרך בה אתם שמים את גליל נייר הטואלט

האם שמתם לב שאתם תמיד שמים את גליל נייר הטואלט באותו הכיוון? ובכן, יש סיבה לכך. כתבה שפורסמה ב Business Insider חשפה פטנט בן 124 שנים שמראה איך גליל נייר הטואלט אמור להיות תלוי. הדרך הנכונה היא שהנייר צריך להתגלגל מלמעלה, ולא מלמטה.

לפי מומחית מערכות היחסים גילדה קארל, מחקרים הראו שאנשים שתולים את נייר הטואלט כך שהוא מתגלגל מלמטה ומאחור הם אנשים צנועים ולפעמים אפילו חושבים שהם נחותים יותר. אנשים התולים את נייר הטואלט כך שהנייר יתגלגל מלמעלה הם היותר דומיננטיים.

תמיד כיף ללמוד על הרגלים ועל הדברים שהם אומרים עלינו.