היום גיליתי

אמא בת 21 נמצאה מתה בשריפה – אז הכבאים ראו משהו זז מתחת לחלון

זה מדהים מה שקורה לאינטואיציה של אישה ברגע שהיא הופכת לאמא. לפתע, החיים שלה כבר לא נוגעים רק לעצמה. הביטחון של הילד שלה נמצא בראש סדר העדיפויות – לא משנה מה קורה.

הסיפור הזה הוא דוגמא מצוינת לאהבה של אמא – הוא עצוב מאוד אך גם מחמם את הלב. הודות לאמא הצעירה, שלבי אן קרטר, בתה בת 3 החודשים שרדה שריפה איומה. אך למרבה הצער, אמא שלבי לא שרדה.

שלבי אן קרטר בת ה 21 בנתה לעצמה חיי משפחה אידיאליים. היא ובן זוגה גרו עם אמא שלה. בתחילת חודש ינואר, בתם הבכורה נולדה. שלבי אן הייתה כל כך מאושרת להפוך לאמא.

אך התכניות שלה לעתיד הסתיימו בטרגדיה.

ב 30 לינואר, הדבר הכי נורא שיכול לקרות קרה – וזו הייתה טרגדיה איומה.

שלבי אן הייתה לבדה עם בתה התינוקת כשביתם לפתע עלה בלהבות. תוך מספר שניות כל הבית עלה באש ועשן סמיך ומסוכן מילא אותו – לא הייתה דרך לברוח.

כבאים מיהרו לבית הבוער, אך כשהם הצליחו להשתלט על האש, הם גילו דבר מחריד בקומה השנייה של הבית.

שלבי אן נפטרה כתוצאה משאיפת עשן.

אבל בתוך על הטרגדיה הזו, הכבאים מצאו דבר מדהים – וזה הראה להם שהורה יעשה הכל עבור הילד שלו.

שלבי אן קשרה את בתה התינוקת בכיסא רכב ואז הפילה אותה מהחלון של הקומה השנייה של הבית. עם נשימתה האחרונה, היא הקריבה את חייה עבור בתה.

כשהכבאים מצאו את התינוקת, לה קוראים קינה, הם לקחו אותה מיד לבית החולים מודאגים שאולי גם היא נפגעה משאיפת עשן. אבל בזכות המחשבה והפעולה המהירה של שלבי, בתה יצאה ללא פגע מהאסון הנוראי.

אחרי הקטסטרופה, השכנים החל להפיץ את השמועה באינטרנט כדי לסייע לבנות את הבית ולספר תמיכה כלכלית למשפחה של שלבי אן. תוך מספר שבועות, הם הצליחו לגייס כ 40,000$.

המעשים של שלבי אן הראו את הכוח שיש לאהבה של אמא עבור הילד שלה. למרות שזו הייתה אבידה קשה וקינה לעולם לא תזכה לפגוש את אמה, היא יכולה לגדול גאה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version