אני לא מאמין למראה עיני

ויראלי

התינוקת גססה – אבל כאשר האחות שמה לידה את התאומה שלה כדי להיפרד, לפתע קרה נס

By john

March 26, 2022

האין זה מרתק עד כמה אנחנו מושפעים מנוכחות של אדם אחר? אנחנו בטוחים שרבים מכם הרגישו רגועים ובטוחים כאשר הייתם בסביבת אנשים ספציפיים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אתם אולי לא מאמינים לזה, אבל זה אפילו יכול להציל חיים. למעשה, הסיפור שאתם עומדים לקרוא מוכיח איזה כוח אדיר יש בין אנשים מסוימים.

אחות עשתה היסטוריה כאשר פעלה נגד החוקים והניחה תינוקת שנולדה זה עתה לצד התאומה הגוססת שלה בבית החולים. והמעשה הזה הציל את חייה של התינוקת הקטנה.

הכל החל כאשר האחיות התאומות קיירי ובריאל ג'קסון נולדו בבית חולים ב 17 לאוקטובר 1995. אך לא הייתה להן התחלה קלה לחיים. כשהן נכנסו לאוויר העולם 12 שבועות לפני התאריך המיועד, התאומות שקלו קילוגרם אחד בלבד כל אחת.

הכניסו אותן לאינקובטורים שונים. מצבה של קיירי השתפר במהירות והיא החלה לעלות במשקל אחרי הלידה, אבל אחותה התאומה, בריאל, התקשתה הרבה יותר. היא צרחה ובכתה כל הזמן, התקשתה לנשום, והפנים שלה היו כחולות.

אחרי מספר ימים, מצבה של בריאל התדרדר. אחות בטיפול נמרץ, גייל קספריאן, עשתה כל שביכולתה כדי לנסות לעזור לה. היא הרימה אותה, והחזיקה אותה. היא נתנה לאביה להחזיק אותה. היא עטפה אותה בשמיכה. היא ניגבה את הנזלת מהאף שלה וניסתה לנחם אותה. שום דבר לא עבד.

ואז גייל נזכרה במשהו שהיא שמעה שעשו באירופה. זה היה נגד מדיניות בית החולים, אך גייל הייתה כה שבורת לב שהיא החליטה לנסות את זה. היא הניחה את בריאל הקטנטנה באינקטובטור של אחותה התאומה קיירי. אחרי מספר שניות בריאל התכרבלה לצד קיירי.

המצב הגרוע של בריאל לפתע נהיה טוב יותר. היא החלה לנשום בקלות. הבכי שלה נפסק, והצבע שלה נהיה בריא יותר. בשבועות שלאחר מכן, מצבה של בריאל השתפר באופן קבוע. כל עוד היא נשארה לצידה של קיירי.

צלם מהעיתון המקומי תעד את הרגע המיוחד ששתי התאומות חלקו – תמונה שהפכה אייקונית בכל העולם.

יחד, התאומות יצאו מהתחלת החיים הקשה. הן גדלו להיות ילדות בריאות. והתמונה של שתי האחיות מתחבקות באינקובטור הופיעה בתקשורת בכל העולם.

התמונה אפילו הופיע על השער של מגזין LIFE. תשומת הלב התקשורתית על ההורים שלהן היידי ופול ג'קסון הייתה כה גדולה שבשלב מסוים הם נאלצו להחליף את מספר הטלפון שלהם. כולם רצו לעקוב אחר התפתחות התאומות.

זו הייתה הפעם הראשונה שבית החולים ניסה דבר כזה וגייל קפסריאן זכתה לכינוי של גיבורה בזכות המעשה, אשר הוביל להצלת חייה של התינוק. כמובן שאסור להפריד תאומות, חשבה גייל. בדיוק!

האירוע שינה את ההנחיות ואת מדיניות בית החלים על לידת תאומים ומחקרים רפואיים הראו שישנם תועלות בריאותיות רבות בהנחת תאומים באותה המיטה. החיבוק המפורסם עזר להציל חיים רבים ושינה את הדרך בה מטפלים בתאומים שנולדו בטרם עת.

יחד, אנו חזקים יותר.

דמיינו מה היה קורה אם האחות לא הייתה מנסה את זה? בריאל כנראה לא הייתה חיה היום. אנו צריכים לנסות דברים חדשים ולהאמין בדברים שנראים קלושים.

הסיפור הזה חימם את ליבנו ונתן לנו תקווה רבה.