היום גיליתי

במשך שנים המלצרית הזו הייתה צריכה להתמודד עם לקוח חצוף – אז הוא מת וקרה הבלתי ייאמן

תתייחסו לאחרים כפי שאתם רוצים שיתייחסו אליכם. זו אמרה שכולנו שמענו אינספור פעמים וחשוב מאוד גם ליישם אותה.

קחו למשל את המקרה של המלצרית מלינה סלזאר – הסיפור שלה מציג את הערך האמיתי של להיות נחמד לאחרים, לא משנה איך הם מתייחסים אליכם.

לתאר את הלקוח וולטר 'באק' סורדס בתור רגזן וחמום מוח זה יהיה בלשון המעטה. גיבור המלחמה ביקר באופן קבוע במסעדה בה מלינה עובדת, שם הוא התלונן, התרגז ואפילו קילל את המלצריות במשך שנים. למעשה, הוא היה כל כך חצוף למלצריות במסעדה, עד שרובן סירבו למלצר אותו.

חוץ ממלינה, שהתייחסה לכל הלקוחות באותה צורה – עם חיוך חברותי וניסיון להפוך את חוויית הארוחה שלהם לנעימה יותר.

כל יום במהלך השנים הללו, מלינה התייחסה לאיש בן ה 89 עם אותה חמימות שהראתה לכל הלקוחות האחרים. היא הגישה לו את האוכל בדיוק כפי שרצה – לוהט – ובכל הזדמנות שהייתה לה היא הייתה נחמדה ואדיבה לזקן הרגזן.

השניים החלו לבטוח אחד בשנייה. מלינה דאגה ללקוח הקבוע שלה ובאק ידע שבכל פעם שהוא מבקר במסעדה הוא יזכה לאותה חמימות ואותו חיוך מהמלצרית הקבועה שלו.

אבל יום אחד באק לא הגיע למסעדה והמלצרית הנאמנה שלו החלה לדאוג. חוששת מהנורא מכל, מלינה החלה לבדוק את מודעות האבל בעיתון המקומי, והן אישרו את מה שהיא חששה ממנו: באק הלך לעולמו.

יום למחרת עורך דין הופיע במסעדה וחיפש את מלינה. השניים ישבו והחלו לדבר והשיחה עברה מנימוסית לעניין רציני הקשור לבאק. עורך הדין אמר למלצרית הנחמדה איך באק דיבר לעתים קרובות על המלצרית האהובה עליו, איזו חמה ונחמדה היא הייתה ואיך הוא תמיד ציפה ללכת למסעדה בגללה.

אבל מה שעורך הדין אמר לה אחר כך היה משהו שהיא לא יכלה לצפות לו.

באק לא רק חשב שהיא אישה נפלאה, אלא גם הוריש לה חלק מהעיזבון שלו: 50,000 דולר ומכוניצ. מלינה לא האמינה למה שהיא שומעת והתרגשה עד עמקי נשמתה.

הסיפור הזה הוא הוכחה שמעשים טובים תמיד מתוגמלים – לפעמים בדרכים לא צפויות.

אנו מקווים שהאישה הנפלאה הזו תיתן השראה לכולם להסתכל מעבר לחולשה של אדם ותגרום לאנשים להתייחס לכולם בחום ובכבוד, לא משנה מה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version