הם דוגמא לכולם.

ויראלי

ילדים מצאו ארנק עם 700 דולר בתוכו – מה שהם עשו איתו עשה צמרמורת לכל האינטרנט

By john

March 23, 2022

הרגשתם פעם שאתם צריכים שהאמונה שלכם באנושות תחזור?

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אל דאגה, זה בסדר גמור להודות שכן. כל כך הרבה פעמים בימינו אנו תוהים באיזו דרך האנושות הולכת, והאם הערכים שכיבדנו כל כך הרבה זמן עדיין קיימים במאה הנוכחית.

ועדיין, באמצע כל הדברים הרעים עליהם אנו קוראים, תמיד ישנו אור אם מחפשים אותו מספיק טוב. הסרטון שפרסם ג'יימי קרלטון מקולורדו בשבוע שעבר הוא דוגמא נפלאה לכך. בסרטון, שלושה ילדים – היילי, רייגן ואשלי – נראים מחירים ארנק לבעלים שלו. מחמם את הלב, נכון? ובכן, תתכוננו לצמרמורת שתגלו את הנסיבות…

היילי בת ה 13, ואחיה בן ה 6 רייגן וחברה שלהם אשלי אולי נראים כמו ילדים רגילים, אבל הם הוכיחו שהם עשויים מחומר מיוחד.

סרטון שפורסם בשבוע שעבר על ידי ג'יימי קרלטון מוכיח זאת, כאשר מצלמת אבטחה מול ביתו תעדה את שלושת הילדים מתקרבים לדלת.

ג'יימי פרסם את הסרטון בפייסבוק יחד עם התיאור: "זה קרה ביום רביעי האחרון (18.7.18) בביתי שבאורורה קולורדו. אם זה לא מחזיר לכם את האמונה באנושות אז אתם צריכים עזרה. הילדים האלה מדהימים, נשמח לאתר אותם כדי להודות ולתגמל אותם. ההורים שלהם צריכים להיות גאים בהם. כל עזרה במציאת הילדים תתקבל בברכה".

בסרטון אפשר לשמוע את הילדים אומרים, "מצאנו את הארנק שלך מחוץ למכונית שלך ופשוט חשבנו להחזיר לך אותו", היא אומרת, לפני שמחביאה את הארנק ליד הדלת. 'אני אשים כאן את הארנק כדי שאף אחד לא יקח את הכסף. בבקשה. תודה לך'.

מעשה טוב לב

שימו לב איך הם אומרים 'שלא יקחו את הכסף'. בארנק היו 700 דולר – סכום לא קטן עבור שלושה ילדים שמצאו ארנק ברחוב.

הסרטון הפך ויראלי, וערוצי חדשות רבים פרסמו את הסיפור, כולל ערוץ KDVR-TV שקיבל תגובה מהיילי בת ה 13.

"פשוט חשבנו שזה הדבר הנכון לעשות", היא אמרה. "זה הרגיש טוב כי באמת שלא רצינו או היינו צריכים את הכסף. אז החלטנו להחזיר אותו".

אמא של היילי ורייגן, קרי אדי ואנקה, אמרה: "זה מחמם את הלב שהילדים קיבלו כל כך הרבה תשומת לב! הייתי רוצה לקחת את הקרדיט על המעשים שלהם, אבל אני לא יכולה. הם היו לבדם ובחרו לשים את הארנק במקום בטוח בעצמם"

"כהורים, אני חושבת שאנחנו תמיד מקווים שהם יעשו את הדבר הנכון כשאנחנו לא נמצאים או כשאף אחד לא מסתכל, הם עשו אותי אמא גאה מאוד!".

צפו בסרטון שג'יימי העלה לפייסבוק:

זה אולי לא מונע רעב עולמי או שם סוף למלחמות, אבל מחווה טובת לב כזו היא הוכחה שעדיין יש טוב בעולם. הילדים האלה לא צריכים שההורים שלהם יראו לה מה נכון ומה לא, הם כבר יודעים זאת בעצמם.

אם הסיפור הזה העלה לכם חיוך על הפנים, שתפו אותו בפייסבוק כדי שאנשים נוספים יוכלו ליהנות ממנו!