התינוקת הזו הפכה מפורסמת בכל העולם אפילו לפני שהיא פקחה את עיניה

ויראלי

התמונה הזו הפכה מפורסמת בכל העולם. והסיפור מאחוריה ישבור לכם את הלב לרסיסים

By john

March 23, 2022

התינוקת הזו הפכה מפורסמת בכל העולם אפילו לפני שהיא פקחה את עיניה.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

התמונה הזו של התינוקת אוברי עטופה בכפפות האופנוע של אביה נצפתה יותר מ 10 מיליון פעמים. היא חמודה ביותר, אבל הסיפור שעומד מאחוריה הוא מה שמבדיל אותה מאחרות.

הילדה הקטנה הזו לעולם לא תזכה להכיר את אביה, אבל אמה, קתרין סיבל וויליאמס, רצתה לוודא שאוברי תדע שלאהבה של אביה אין גבולות.

הקטור דניאל פרר אלברז, אביה של אוברי ובן זוגה של קתרין, אהבה אופנועים, אבל הוא גם היה מודע לעובדה שהם מסוכנים מאוד. כשהוא יודע שהוא עומד להיות אבא, הוא נקט בזהירות יתרה ותמיד לבש את כל הציוד הבטיחותי ולא לקח סיכונים. הוא רצה להיות שם עבור בתו.

אך המאמצים שלו היו לשווא. זה לא היה האופנוע שהוא היה צריך לדאוג ממנו. חודש לפני שאוברי נולדה, אביה, הקטור, נהרג בידי 'מישהו שהיה אמור להיות חבר שלו'. הצלם קים סטון שצילם את התמונה, נשכר על ידי סבתא של קתרין. קים אמר שקתרין הייתה 'במצב נפשי קשה', ואפשר להבין מדוע.

קתרין רצתה לשלב את הקטור בתמונות הניו בורן באמצעות דברים שהוא אהב. קים עטף את אודרי בכפפות האופנוע של אביה. הם עטפו אותה בקלות, ואוברי אפילו חשפה חיוך קטן. התמונה צולמה בתזמון המושלם. בעמוד הפייסבוק שלו קים אמר, "אומרים שמלאכים מדברים עם תינוקות כשהם מחייכים בשינה". בתקווה שזה היה אבא שלה שדיבר איתה כשקים צילם את התמונה למטה.