היום גיליתי

מנתח פלסטי התחתן עם אישה יפיפייה – עכשיו תראו איך הוא עיצב מחדש את הגוף שלה מכף רגל ועד ראש

למרות שניתוחים פלסטיים הם שכיחים ואפילו פופולריים בחלקים מסוימים של העולם, אנשים רבים לא היו מעזים לעבור ניתוחים כאלה, במיוחד כאשר מעורבים בהם סיכונים לא קטנים.

אך אנה קראפט בת ה 44 הרגישה מצוין לתת למנתח פלסטי לעצב מחדש את הגוף שלה מכף רגל ועד ראש. אבל הרופא שלה לא היה סתם מנתח – זה היה בעלה. במהלך הנישואים שלהם, בעלה של אנה ביצע בה ניתוחים רבים על מנת להפוך אותה ל'מושלמת'.

המנתח הפלסטי פיליפ קראפט פגש את ענה בחנות מזכרות בבית החולים בו למד רפואה. הם התחתנו ונולדו להם שני ילדים. ואחרי שאנה ילדה את בנם השני ב 2005, היא לא הייתה מרוצה מהשינויים שהגוף שלה עבר.

אנה ראתה איך נשים בשנות ה 60 לחייהן יצאו מהמשרד של בעלה עם גוף מושלם, והיא רצתה להיראות כך גם, היא מספרת.

פיליפ ואנה הסכימו שפיליפ יעשה לה הגדלת חזה ושאיבת שומן באזור הבטן. אבל זה לא הפסיק שם. פיליפ עיצב מחדש את כל הגוף של אישתו, כשהוא מבצע שאיבת שומן בכל הגוף, הגדלת שפתיים, שתלים בישבן, בוטוקס, והסרת שיער בלייזר.

היום, אין הרבה איברים בגוף של האמא לשניים שלא עברו שינוי כלשהו בעזרת ניתוח פלסטי. ואנה עצמה אמרה היא מרוצה מאוד מהתוצאות.

"אני התגלמות העבודה של בעלי, ואני גאה בכך", היא אמרה.

למדנו הרבה מאוד אחרי שראינו את הגוף של אנה. לא ידענו שאפשר לעשות כל כך הרבה עבודה על גוף אחד. מה דעתכם? ספרו לנו בתגובות בפייסבוק.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version