כל האמהות והאבות צריכים לראות את זה.

ויראלי

אמא התעוררה מהצרחות של התינוק – הבחינה בסימן מוזר על הפנים שלו ומיד נסעה לבית חולים

By john

March 21, 2022

מוצצים לתינוקות הם נושא שנוי במחלקות בקרב הורים כבר זמן רב.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

כמו עם כל דבר שיש לו פוטנציאל לפגוע בתינוק, אי אפשר להאשים כאלה שטוענים שזה לא בטוח לתת לתינוק קטן מוצץ. זה נכון שזה מרגיע תינוקות כשהם בוכים או במצב של מצוקה כלשהי, אך ישנם עדיין סימני שאלה בנוגע אליהם.

בעיות שיניים, תלות לאורך זמן וסכנת חנק נמצאים גבוה ברשימה. אם אתם מאלה שלא חושבים שמוצצים הם בטוחים, אז יש לכם עכשיו עוד טיעון להוסיף לרשימה. אם אין לכם בעיה עם מוצצים, אז בהחלט כדאי שתקראו את זה…

לקריסטן מילהון, אמא לתינוק בן שבעה חודשים בשם ג'ק, יש סיבה לשלוח אזהרה לכל ההורים – אזהרה שרלוונטית מאוד בכל הנוגע להשכבת התינוק במיטה.

מילהון, תיארה לאחרונה בפוסט בפייסבוק איך היא התעוררה לקולות הבכי של התינוק שלה, שזה היה דבר חריג. כשהלכה לבדוק את ג'ק, היא גילתה כווייה איומה על הפנים שלו כשהעור שלו מלא שלפוחיות.

בפוסט הפייסבוק של האמא כתוב: "הבוקר התעוררתי לתינוק שלי כמו תמיד אבל הפעם זה היה קצת שונה. לתינוק שלי יש שלפוחית אדומה וגדולה על הצד שמאל של הראש שלו (הצד עליו הוא שכב). מיד חשבתי שזו כווייה כימית".

מילהון, מבולבלת ומפוחדת, מיהרה לקחת את ג'ק לחדר המיון, בזמן הנסיעה היא ניסתה לחשוב מה יכל לגרום לכווייה, אך לא חשבה על דבר.

"כשלקחתי את כל הדברים שלו לנסיעה לבית החולים, חשבתי שאולי זה קשור למיטחברת (עריסה מתחברת למיטה). אך המחשבה הזו מהר מאוד יצאה מהראש מכיוון שזה היה רק הוא והמוצץ שלו. אף אחד מהספרים על בטיחות, פרסומות, מודעות, או רופאים מזהירים אותך מפני זה".

הרופאים היו מבולבלים גם כן. בהתחלה הם חשדו שזה פטרת העור, כשלבסוף הם קובעים שזה המוצץ שגרם לכווייה. גודל הסימן התאים לחלק האחורי של המוצץ.

"כשג'ק הסתובב בלילה הוא יצר אפקט שאיבה בין הרקה השמאלית שלו לחלק האחורי של המוצץ", הסבירה מילהון בפייסבוק. "גודל הסימן והחריץ של המוצץ היו אותו הדבר!".

לפי דיווחים, הפצעים של ג'ק מחלימים היטב ועם כל יום שחולף הם נעלמים עוד ועוד. עדיין, אמא שלו יודעת שישנה סכנה נסתרת בהשארת מוצץ במיטה של התינוק שלכם, והדברים היו יכולים להיות גרועים יותר.

ובכן, אני בהחלט לא ידעתי שזה אפשרי, ואני אחשוב שוב אם לתת לקטנטנים שלי מוצץ.

אם יש לכם ילדים משלכם, או שאתם מכירים אנשים עם ילדים, שתפו את הכתבה הזו כדי לעזור להפיץ את האזהרה של קריסטן.