היום גיליתי

ילד עם שיעול תרם את השיער שלו לילדים חולי סרטן – אך אז הרופאים גילו את האמת האיומה

החיים לא תמיד יוצאים כפי שרציתם. פשוט תשאלו את טורין ברנמן בן ה 12. במשך שלוש שנים, הוא בילה את זמנו בעזרה לילדים חולים בדרך ייחודית וחסרת אנוכיות – על ידי תרומה של השיער שלו.

אבל אז החיים קיבלו תפנית דרסטית, והכל החל בשיעול טורדני. זה אחד הסיפורים העוצמתיים ביותר שקראנו מזה זמן רב, ואנו מקווים שהכל יסתדר לטובה עבור הילד בן ה 12 המדהים.

לפני שלוש שנים טורין גילה משהו: ילדים רבים הסובלים מסרטן מאבדים את השיער שלהם בזמן הטיפולים. למרות שהמטרה העיקרית של הטיפולים היא כמובן להחזיר את הבריאות לכל אחד ואחת, המראה שלהם עדיין יכולה להשפיע על הביטחון העצמי.

הארגון ללא מטרות רווח בשם Wigs For Kids (פאות לילדים) מסייע לילדים שאיבדו את השיער. הוא לוקח תרומות של שיער ועושה מהם פאות, אותן הוא נותן לילדים חולים בסרטן.

טורין רצה לעזור, אז במשך שלוש שנים, הוא גידלת את השיער שלו כדי שיוכל לתרום אותו אחר כך.

השיער של טורין בלבל אנשים שלפעמים חשבו שהוא בת, ובריונים צחקו עליו. אך טורין המשיך לגדל את השיער שלו עד חודש מרץ, כשהוא היה ארוך מספיק לתרומה.

ואז שישה חודשים אחר כך, טורין לפתע סבל משיעול קשה. וכאשר השיעול לא הפסיק, הוא התאשפז בבית חולים לילדים.

האבחנה של הרופאים

בספטמבר, טורין אובחן עם לימפומת הודג'קין, סרטן של מערכת הלימפה. כשאנשים בשכונה של טורין שמעו מה קרה, הם גייסו כסף כדי לעזור למשפחה.

הם גם הביאו לטורין ולאחותו מתנות, אך המתנות הללו נגנבו. כאשר התקשורת דיווחה שהמתנות נגנבו בזמן שהמשפחה הייתה בבית החולים יחד עם טורין, המתנות הוחזרו.

טורין ציפה ללכת לאירוע היאבקות בשבוע שעבר, אך למרות שהיו לו כרטיסים, הוא לא יכל ללכת בשל מצבו הבריאותי.

ב8 לאוקטובר, קארי, אמו של טורין, כתבה בפייסבוק, "רוב האנשים היו עצובים להיות פה, אבל האמת, לא מפסיקים להשגיח עליו כאן, אז עבורי, זה גורם לי להרגיש בטוחה יותר".

אנו מקווים שטורין יחלים כמה שיותר מהר. אנא שתפו את הסיפור כמחווה לנער בן ה 12 שבילה שלוש שנים בעזרת לילדים, ועכשיו זקוק לעזרה בעצמו!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version