היום גיליתי

זוג זקנים נתפסו עושים אהבה בטבע – ההסבר שלהם הפיל אותי לרצפה

זוג זקנים מאוהב זה דבר יקר, ואנשים רבים טוענים שחיי המין שלהם משתפרים עם השנים. הזוג הזה החליט לחיות מחדש את חיי הנערים הפרועים שלהם, אבל הדברים לא ממש הלכו לפי התכניות…

הסיפור הזה שרץ ברשת פשוט קורע. ואנחנו מבטיחים לכם שהוא יעלה לכם חיוך על הפנים – לא יכולנו להפסיק לצחוק כששמענו את המשפט האחרון וקלטנו מה בדיוק קרה. מי שרוצה צחוק טוב צריך לקרוא את הסיפור הזה!

שמואל נשען מעל שולחן ארוחת הערב במסעדה מקומית ושאל את אישתו, "את זוכרת את הפעם הראשונה ששכבנו לפני יותר מ 50 שנה? הלכנו מאחורי המכולת במושב, את נשענת על הגדר ועשיתי איתך אהבה?".

Shutterstock

"בטח", היא אמרה. "אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול".

"מה דעתך ללכת לשם שוב ולשחזר את העבר?", הוא שאל.

חיוך שובבי מילא את הפנים שלה. "אוי שמואל, אתה כזה שובב, זה נשמע כמו רעיון מטורף, אבל טוב".

שוטר צעיר שישבה בשולחן לידם שמע את השיחה שלהם. הוא צחקק וחשב לעצמו, "אני חייב לראות את שני הזקנים האלה עושים את זה שוב על הגדר. הם לא מבוגרים מדי בשביל זה? אני אשמור עליהם ואוודא שלא יהיו בעיות".

אז הוא עקב אחריהם.

הזוג הזקן הלך באיטיות, כשהם נשענים אחד על השני לתמיכה, ונעזרים במקלות הליכה. לבסוף, הם הגיעו לאותו מקום, מאחורי המכולת, ועשו דרכם אל הגדר.

בדיוק כמו בזמנים עברו

האישה הזקנה הרימה את החצאית והאיש הזקן הוריד את המכנסיים. היא נשענה על הגדר והאיש הזקן נכנס לפעולה…אז לפתע הם עשו את הסקס הכי מטורף שהשוטר אי פעם ראה. זה נמשך כ 10 דקות כששניהם עושים קולות חזקים, גונחים וצורחים.

בסוף, שניהם מתמוטטים, כשהם מתנשפים על הרצפה.

השוטר היה בהלם. הוא חשב שהוא למד משהו חדש על החיים שהוא מעולם לא תיאר לעצמו.

אחרי כחצי שעה של שכיבה על הרצפה, מתאוששים. זוג הזקנים התקשה לקום אל רגליהם כדי להתלבש שוב. השוטר עדיין צפה וחשב לעצמו, "זה פשוט מדהים. אני חייב לשאול אותם מה הסוד שלהם".

אז, כשהזוג חלף על פניו, הוא אמר להם, "סליחה, אבל זה היה פשוט מטורף. בטח היו לכם חיי מין מדהימים יחד. האם יש לכם סוד כלשהו?".

רועד כולו, האיש הזקן בקושי הצליח לענות, "לפני 50 שנה, הגדר הארורה לא הייתה חשמלית…".

שתפו אם צחקתם!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version