היום גיליתי

6 טריקים גאוניים שמראים מדוע אתם תמיד חייבים שיהיה לכם מגהץ בבית

כלל שאנשים החלו יותר להשתמש במייבשי כביסה ובבדים שלא מתקמטים, כך אנשים גם הפסיקו להשתמש במגהצים. אבל זה לא יהיה חכם לזרוק לפח את המגהץ שלכם.

הם מצוינים לדברים רבים מלבד יישור הקמטים בבגדים שלכם, הם מעולים גם בפתירת בעיות קטנות שיש לכם מדי יום בבית. האם ידעתם למשל שאתם יכולים לתקן שריטות על רצפות עץ, או לנקות את השטיח עם המגהץ ואפילו לבשל איתו? כן, קראתם נכון – המשיכו לקרוא וגלו דברים נפלאים שהמגהץ שלכם יכול לעשות עבורכם!

למינציה

צריכים לעשות למינציה למסמך חשוב אבל אין לכם מכונת למינציה? ובכן, אתם יכולים להיות רגועים מכיוון שמגהץ עושה את העבודה מצוין גם כן. פשוט הניחו את המסמך על כיס הלמינציה והניחו עליו מגבת. הפעילו את המגהץ על חום גבוה ועברו על המגבת מספר פעמים. אחר כך, הפכו אותה חזרו על הפעולה על הצד השני והנייר שלכם יהיה מוכן בלמינציה.

מעלים שריטות

בשלב כזה או אחר כל רצפת פרקט תהיה עם שריטות קטנות. אפילו אם אתם היחידים ששמים לב אליהן, זה עדיין יהיה נחמד להיפטר מהן ולהישאר עם רצפה נקייה וחלקה שוב. ולכן המגהץ הוא כלי נפלא. שפכו קצת מים על השריטה, כסו אותה עם מגבת רטובה, ולאט לאט גהצו את המקום על חום גבוה עד שהשריטה נעלמת. רעיון מעולה!

מסיר שעווה

לשפוך שעווה חמה זה אף פעם לא כיף – ומה שיותר גרוע זה לנסות לגרד אותה עם היד. אבל זה יהיה הרבה יותר מהר אם תשתמשו במכשיר האהוב עליכם. שימו את המגהץ על חום נמוך, כסו את השעווה עם מגבות נייר, ועברו עליהן עם המגהץ בתנועות מעגליות קטנות. מגבות הנייר ישאבו את השעווה והרהיטים שלכם יהיה כמו חדשים שוב.

פלטה חשמלית

מה עם אין לכם גז בכיריים או שהתנור לא עובד ובא לכם ארוחה חמה וטעימה? הפכו את המגהץ הפעילו אותו על חום גבוה והפכו אותו לפלטה חשמלית! זה אולי לא הכרחי אבל זה טריק כיפי שנחמד להכיר.

מחזק מדבקות

אם יש לכם מדבקות שלא נדבקות כבר,אל חשש! אתם יכולים בקלות להדביק אותן שוב בעזרת המגהץ. שימו נייר כסף על המדבקה, את המגהץ הפעילו על עוצמה חלשה ולחצו אותו על המדבקה למשך 15-20 שניות. המדבקה תהיה כמו חדשה!

מנקה שטיחים

כשהגיע הזמן לסדר מחדש את הרהיטים בסלון, זה תמיד מבאס לגלות סימנים שהספות משאירות על השטיח. אבל עם מגהץ, הבעיות שלכם יהיו נחלת העבר. כסו את הסימנים עם מגבת לחה וגהצו אותה בעזרת פונקציית האדים. זה יפתור לכם את הבעיה בקלילות.

צפו בסרטון למטה לפרטים נוספים על הטיפים האלה, בנוסף למדו איך להשתמש במגהץ כדי לאחסן מזון בפריזר בעזרת שקיות מיוחדות.

אולי כבר הכרתם חלק מהטריקים החכמים האלה, אבל אנחנו בטוחים שרבים יוכלו להיעזר בהם. בבקשה שתפו את הכתבה עם החברים והמשפחה שלכם כדי שגם הם יכירו את הטריקים הנפלאים האלה. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version