היום גיליתי

אמא השאירה את הבנות לבד עם אבא שלהן – כשהיא חזרה הביתה היא זכתה לשוק של החיים!

כשדריוס היה בן 40 הוא גילה שהוא חולה בסרטן. ואם זה לא היה מספיק, הוא גם פוטר מעבודתו ואיבד את כל כספו. אחרי שהתרגל להיות המפרנס עבור אישתו ושתי בנותיו, דריוס הרגיש שהניצוץ בחייו הולך ונעלם.

אבל למרות שנתקל בקשיים ומהמורות בחיים, דריוס החליט להתגבר עליהן ולעשות משהו מיוחד עבור משפחתו.

אז הוא שרטט בסתר תכנית שתשנה את החצר של המשפחה – תכנית שגם תיתן לו את הכוח להילחם בסרטן.

במשך תקופה רבה דריוס חשב שהחצר האחורית של המשפחה נראית מדכאת למדי, אז הוא חשב שהוא ינצל את ההזדמנות כדי לבנות גן משחקים ענק לילדות שלו ומקום בו אישתו תוכל להתאמן.

אחרי שעשה מחקר אונליין ובנה דגם קטן, דריוס ידע מה הוא רצה ואיך לבצע את תזה. אז הוא הפתיע את אישתו עם טיול לחמישה ימים בניו יורק. וברגע שהוא חזר הביתה אחרי שהוריד את אישתו בשדה תעופה, דריוס החל לעבוד כשבנות שלו מעודדות ועוזרות לו.

כל הפרויקט נעשה בהרבה פחות כסף ממה שהייתם חושבים. חברים ומשפחה של דריוס עזרו לו עם החומרים בתור מתנת יום הולדת, ודריוס שילם על השאר.

אחרי שראינו את התוצאה הסופית אנו חייבים לומר שדריוס עשה עבודה מדהימה. ואומנם הם המשפחה זכתה בחצר אחורית חדשה, דריוס גם קיבל את הכוחות להילחם בקרב האמיתי – נגד הסרטן.

"הילדות אוהבות את השטח החדש שלהן. אישתי אוהבת את החצר האחורית שלנו. ואני מרגיש מסופק. זה הרגיש טוב לבנות את זה. זה נתן לי אנרגיה ומשהו לקום אליו בבוקר". הוא כתב בבלוג שלו.

צפו בסרטון המלא ותראו איך דריוס הפך את החצר שלו למשהו לא מהעולם הזה:

תגובות פיסבוק
Exit mobile version