ג'ינג'ר הוא אחד התבלינים הטובים ביותר

ויראלי

תפסיקו לקנות ג'ינג'ר! כך תגדלו אספקה בלתי נגמרת של ג'ינג'ר בתוך הבית שלכם

By john

March 16, 2022

ג'ינג'ר הוא אחד התבלינים הטובים ביותר שאפשר לבשל איתם. לא רק שהוא טעים, אלא הוא עשיר ומספק תועלות בריאותיות רבות.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

ג'ינג'ר מסייע להרגיע הרגשת בחילה. הוא אחת התרופות הטבעיות הטובות ביותר עבור מחלות ים ובחילות בזמן הריון. יש אנשים הטוענים שהוא יעיל בדיוק כמו תרופות נגד בחילות.

לג'ינג'ר יש תכונות אנטי-דלקתיות. זה מעולה עבור אנשים שאוהבים להתאמן וסובלים מכאבי שרירים. הוא מסייע להקל על כאבי מפרקים כשתוצאה מדלקת מפרקים. ואם כבר מדברים על הקלה בכאב, ג'ינג'ר הוכח כיעיל בהקלה על כאבי מחזור.

והטיפול השכיח ביותר של ג'ינג'ר הוא עבור כאבי בטן. הוא מזרז את ריקון הקיבה מה שמועיל מאוד עבור אנשים הסובלים מכאבים וחוסר נוחות אחרי ארוחות. ג'ינג'ר הוא מושלם עבור אנשים הסובלים מקלקול קיבה.

עם המון תועלות בריאותיות, ג'ינג'ר הוא תבלין על שאתם בהחלט תרצו לצרוך על בסיס יומיומי. למרבה המזל, ישנם דרכים רבות בהן אתם יכולים להוסיף אותו. הוא הולך מצוין עם תה, הכנת תבליני מרפא, או בישול. בנוסף, החדשות הטובות הן שאתם יכולים לגדל אספקה בלתי נגמרת של ג'ינג'ר ממש בתוך הבית שלכם.

כדי לגדל ג'ינג'ר, אתם תצטרכו לקנות אותו ממשתלה או ישירות מחממה. הג'ינג'ר שאתם קונים בסופר או במכולת מרוסס במעכבי צמיחה, אז אומנם זה יכול לעבוד, אך הסיכוי אינו גדול.

אתם תצטרכו עציץ עם ניקוז מצוין עם אדמה טובה ועשירה. השתמשו בעציץ רחב ולא גבוה. זה חשוב מכיוון ששורש הג'ינג'ר צומח לרוחב ולא לעומק.

ברגע שאתם מוכנים לגדל את אספקת הג'ינג'ר שלכם, בצעו את 5 הצעדים הפשוטים הללו:

  1. השרו את שורש הג'ינג'ר במהלך הלילה
  2. מלאו את העציץ באדמה והניחו את שורש הג'ינג'ר כשהניצנים פונים כלפי מעלה. כסו את השורשים עם 2.5-5 ס"מ של אדמה.
  3. השקו היטב
  4. הניחו את העציץ במקום חמים ובצל
  5. שמרו על העציץ לח בעזרת בקבוק ספריי. ג'ינג'ר צומח לאט, ויקח כמה שבועות עד שתראו נבטים.

זה עד כדי כך קל להצמיח אספקה בלתי נגמרת של ג'ינג'ר! זה תבלין מושלם לגידול ביתי מכיוון שהוא כמעט ואינו דורש תחזוקה. בנוסף, אתם יכולים לחתוך ממנו קצת ולהשתמש בו, והשאר ימשיך לצמוח!