היום גיליתי

ערבבו יחד את שלושת המרכיבים הטבעיים האלה והגוף שלכם לא יפסיק להודות לכם!

כשאני מרגיש חולה, אבל לא מספיק חולה בשביל ללכת לרופא, אני בדרך כלל לוקח כדורים שאפשר לקנות בכל בית מרקחת. אבל לאחרונה, נזכרתי בכל התרופות הביתיות שאמא שלי הייתה מכינה בשבילי. אז במקום לקחת כדורים, התחלתי להכין את כל התרופות הביתיות שאמא שלי הייתה מכינה.

התרופות הביתיות לא תמיד עובדות מיד, אבל אנשים משתמשים בהן מאות ואלפי שנים, אז כנראה שהן בכל זאת עושות את העבודה.

תמיד טוב לבשל את המזון של עצמכם, מרכיבים טבעיים ובריאים, ומזון בריא יכול לשמש גם כתרופה מצוינת. אז כאשר אני חולה, אבל לא מאוד חולה, ניסיתי תרופות ביתיות ממרכיבים טבעיים לפני שהתחלתי לדחוף לגוף כימיקלים לא נחוצים.

קראתי בעבר על התועלות הבריאותיות של כורכום, אז כאשר שמעתי על תרופה במכילה חלב קוקוס חם, כורכום, ופלפל שחור, מיד רציתי להכין אותה.

המשקה, שאמור להיות טוב להכל, נקרא 'החלב המוזהב'. אבל לא באמת מכיל חלב, אז גם אנשים הסובלים מרגישות ללקטוז או טבעוניים יכולים לצרוך אותו.

הנה רשימה של התועלות שהמשקה מספק. אחרי שתקראו אותה, אתם תהיו חייבים לנסות אותו!

1 . מסייע לעיכול

כורכומין הוא נוגד חמצון הנמצא בכורכום. יש לו תכונות בריאותיות רבות, ומשתמשים בו לצורכי בריאות כבר אלפי שנים.
לפי המחקר הזה, כורכום מסייע לעיכול ומפחית גזים ונפיחות. כשאתם שמים כורכום וג'ינג'ר בחלב קוקוס, אתם יכולים להקל על הרגשת בחילה וכאבי בטן.

2. מטפל בכאבי שרירים

המחקר הזה הראה שכורכום הוא אנטי-דלקתי שמסייע להקל על כאבי שרירים. אם אתם לא רוצים לשתות משהו חם אחרי אימון, אתם יכולים לשתות את ה'חלב המוזהב' קר או כבסיס לשייק.

3. נלחם בצינון ושפעת

הג'ינג'ר במשקה לא רק מרגיע הרגשת בחילה, אלא גם מרגיע כאב גרון. הוא גם אנטי-בקטריאלי, ונלחם בוירוסים ובקטריות.

4. עוזר להוריד משקל

מספר ניסויים שבוצעו על עכברים הראו שכורכום יכול להפחית את הגידול של תאים שומניים ולזרז את חילוף החומרים. הפיפרין שנמצא בפלפל בשחור מגביר את ספיגת הכורכומין שנמצא בכורכום בכ 2000%!

בנוסף, פלפל שחור מסייע לגוף לספוג חומרים מזינים, כולל ויטמין B ו C. מחקרים הראו שהפיפרין בפלפל השחור טוב לשיניים, ולשריפת שומן.

5. מפחית כולסטרול

בעבר, שמן קוקוס לא נחשב לבריא. אבל לאורנה, מומחים רבים ממליצים עליו. מחקרים הראו ששמן קוקוס טוב עבור הכולסטרול הטוב בגוף (HDL).

ישנם מספר מתכונים לחלב המוזהב, אז בחרו את המתכון שמתאים וטעים לכם.
הנה המתכון הבסיסי אותו אפשר להכין בקלות ובמהירות.

אתם צריכים:

* 1 כף שמן קוקוס
* 2 כוסות חלב קוקוס
* 1 כפית כורכום
* חתיכה קטנה של ג’ינג’ר מקולף וחתוך דק
* קורט פלפל שחור
* 1 כפית דבש אורגני
* 1/2 כפית קינמון (אופציונלי)

הוראות הכנה:
הכניסו את כל המרכיבים לבלנדר, הפעילו עד שמתקבל מרקם אחיד. העבירו את הבלילה לסיר קטן על חום בינוני – אבל אל תביאו לרתיחה. אתם יכולים לשתות את החלב המוזהב בבוקר או לפני השינה.

המשקה המדהים ישפר את הבריאות הכללית שלכם ויסייע בריפוי מהיר וזריז של מחלות מהם אתם סובלים.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version