היום גיליתי

9 דברים שגברים עושים שימיסו את הלב של כל בחורה

לפעמים בחורות מאמינות שאבירות ואצילות קיימים רק בספרים או סרטים.

אבל אנחנו מבטיחים לכן שזה לא תמיד ככה. ישנם עדיין ג'נטלמנים בעולם שלנו.

אין לנו ספק שבימים אלו ישנם עדיין גיבורים בקרב גברים שגורמים לליבן של נשים לפעום מהר יותר.

הנה 9 מחוות יומיומיות שהופכות גבר לנסיך מהאגדות.

1. לפתוח דלתות

גבר שלא עצלן ויוצא מהרכב ופותח את הדלת עבור האישה הזו הוא בהחלט מנומס ואדיב. חשוב לו שהאישה שלו תרגיש בטוחה ונינוחה. כל בחורה תעריך את המחווה הזו שאולי נראית חסרת חשיבות בהתחלה.

2. שומר את הביס האחרון של האוכל

כולן יודעות שהדרך לליבו של גבר עוברת דרך הבטן שלו. לא משנה כמה קיצ'י זה נשמע, זה נכון. אם הגבר שומר את הביס האחרון של המנה שלו עבור האישה שאיתו, זה אומר שהוא באמת אוהב אותה ואכפת לו ממנה. תסמכו עלינו, זה באמת ביג דיל.

3. מבלה הרבה זמן עם המשפחה שלך

אם הגבר באמת מתעניין בתמונות הילדות שלך, סיפורים מצחיקים על האחים שלך ובוחר לבלות זמן עם ההורים שלך מאשר ללכת לשחק כדורגל עם החברים שלו בסוף השבוע, את יכולה להיות בטוחה שהוא 'האחד'. אפילו מחוות קטנות כלפי המשפחה שלך מראות שהוא באמת אוהב ומעריך אותך, ואת האנשים הקרובים לך מכיוון שמשפחה היא הדבר הכי חשוב עבור כולם.

4. מציג אותך בפני כולם

ג'נטלמן אמיתי יודע שאם הוא פוגש חבר ברחוב ולא מציג את האישה שלו, היא תרגיש לא רצויה. גבר קשוב לא ירשה לסיטואציה כזו לקרות, מכיוון שאכפת לו מהאישה שלו והוא צריך לדעת שהיא מרגישה בנוח.

5. נותן מתנות בלי סיבה מיוחדת

הנסיך של היום לא צריכים אירוע מיוחד כדי לשלוח פרחים או לתת מתנה לאישה שלו. זה יום רגיל, כשהוא חוזר הביתה מהעבודה הוא מבחין בזר פרחים יפה, נזכר בחברה שלו, באמא שלו או בחבר קרוב, ומחליט לקנות אותו רק בגלל שהוא יודע שזה יעלה חיוך על הפנים של האדם שהוא אוהב.

6. תמיד שומר עלייך

זו עוד מחווה קטנה שלא כל בחורה תשים לב אליה. אך זה די ברור שכאשר גבר בוחר ללכת בצד החיצוני של המדרכה (הקרוב לכביש) הוא נחוש להגן על האישה שלו מפני סיטואציות לא צפויות. בלי שום ספק, זו מחווה של ג'נטלמן אמיתי.

7. מנשק אותך במצח

אם גבר מביע את אהבתו על ידי נישוק עדין במצח, זה אומר שהוא נמשך אלייך מאוד. והיא, בתמורה, שמחה מאוד להרגיש את האהבה והאכפתיות שלו.

8. ממלא דלק ברכב שלך

זו הפתעה נעימה שמדגימה שהגבר שלך הוא ג'נטלמן אמיתי שכל אישה חולמת עליו. על ידי המעשה הזה, הגבר מנסה להראות לאישה שלו כמה אכפת לו ממנה בלי שהוא מצפה לשום דבר בתמורה.

9. תמיד עוזר לך ללבוש את המעיל

כמובן, אישה יכולה ללבוש לבדה את המעיל, אבל זו לא שאלה של יכולת. גבר מנומס תמיד יחזיק עבורך את המעיל או יתן לך את שלו כשקר בחוץ.

מקור: elitedaily

תגובות פיסבוק
Exit mobile version