היום גיליתי

השכן ביקש להחזיק את התינוק – אבא הסתכל מקרוב על התמונה והפוסט שלו הפך ויראלי

לגדול עם דמות אב חזקה זה לא משהו שישנה את הילדות שלכם אבל זה בהחלט יכול להפוך את הדברים לקלים יותר.

אפילו כילד, קודי שוגרט תמיד ידע שיום אחד הוא ירצה להיות אבא. כשאין לו אבא משלו, לא היה מי שידריך וינחה אותו, אז הוא היה צריך לסמוך על הגברים החזקים שבסביבתו. למזלו, השכן שלו היה מוכן לעשות מעל ומעבר: מר צ'יפ.

חלפו שנים רבות לפני שקודי דיבר על מערכת היחסים שלו עם השכן שלו מהילדות, מילטון ווסט – לו הוא קרא מר צ'יפ – וזאת לאחר שתמונה של האיש הנפלא והילד שלו הפכה ויראלית.

אחרי שראה איך התמונה שהוא שיתף הפכה ויראלית בכל העולם, קודי החליט לשבור את השתיקה ולשתף מדוע לתמונה יש משמעות כל כך גדולה עבורו.

"אז הרבה אנשים אהבו את התמונה. אז רציתי לקחת דקה ולספר את הסיפור", כתב קודי.

"מילטון ווסט היה שכן הילדות שלי. הכרתי אותו בתור מר צ'יפ. הוא היה פנסיונר. הוא תמיד היה שם עבורי מאז שהייתי בן שנתיים.

לגדול בלי אבא לא היה קל. אבל האל הטוב הקיף אותי בגברים טובים – ומר צ'יפ היה אחד מהם".

"הוא תמיד דיבר על הערך של השכלה, לימד אותי לטפל בגינה. הוא לימד אותי לראות אנשים כפי שהם, ולא לשפוט אותם על פי המראה. הוא לימד אותי איך להתייחס לאמא שלי כמו אל קדושה ועוד הרבה שיעורים לחיים. התרומה שלו לכך שאהיה בן טוב, אדם טוב ואבא טוב הייתה ענקית".

"לנצח אהיה אסיר לתחודה לאלוהים על כך שהכניס אותו לחיי".

"אז בחודש מאי האחרון נולד לאשתי ולי תינוק, בוב וויין שוגרט. כשמר צ'יפ ואישתו שירלי ראו אותו הם מיד התאהבו. הם עושים לו לפעמים בייביסיטר ואנחנו מבקרים אותם כשאנחנו יכולים. בפעם האחרונה שהיינו שם מר צ'יפ אמר שהוא רוצה שיקראו לו סבא (pop). הוא אמר שזה הנכד שלו".

"אז היינו צריכים לחשוב על שם לאישתו. החלטנו על לולי!"

"אז אנחנו אומרים לבוב וויין שאנחנו הולכים לבקר את לוליפופ! אני אסיר תודה שלולי ופופ יהיו חלק מהחיים של הבן שלי. אם הוא ילמד חצי מהדברים שאני למדתי ממר צ'יפ הוא יהיה בן טוב, אדם טוב ואבא נפלא".

"בכל יום אני קורא משהו שלילי על כך שהיחסים בין הגזעיים גרועים מאי פעם. אני לא מסכים ואנ ימקווה שזה יהיה מסר של אהבה לאנשים רבים. זה רק סיפור אחד  מעיירה קטנה בטקסס. אני בטוח שיש עוד מיליוני סיפורים דומים בכל רחבי המדינה".

טקס הקבלה

מהרגע שקודי העלה את התמונה היא הפכה ויראלית ביותר. תוך מספר ימים בלבד היא שותפה מעל 120,000 פעמים וזכתה ליותר מ 360,000 לייקים.

זה מוכיח שאהבה עדיין קיימת, לא משנה כמה דברים נראים מדכאים כרגע. בעולם של היום חשוב מאי פעם לשמור על אחדות ולהראות אהבה אחד כלפי השני – לעולם אין לדעת איזה קשר חזק והשראה אתם נותנים לאחרים כשאתם עושים זאת.

ובכן, הסיפור הזה בהחלט החזיר לנו את התקווה באנושות. זה כל כך כיף לקרוא סיפור חיובי ומחמם לב.

בבקשה שתפו את הסיפור הזה עם החברים והמשפחה שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות ממסר חיובי שכזה. 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version