היום גיליתי

10 טריקים לדאודורנט שלא לבית השחי שאתם חייבים לנסות

כולנו (בתקווה) משתמשים בדאודורנט בבית השחי שלנו, אבל ישנן אינספור אפשרויות לשימוש בדאודורנט למטרות אחרות מלבד להריח טוב.

הנה 10 דרכים לשימוש בדאודורנט ולא בבית השחי.

1. על כפות הרגליים

אם כפות הרגליים שלכם נוטות להריח לא טוב או להזיע, דאודורנט יכול לתקן את המצב. פשוט מרחו דאודורנט על כפות הרגליים לפני השינה. אם אתם בוחרים למרוח אותו ממש לפני שאתם נועלים נעליים, היזהרו, כי אתם עלולים להחליק בתוכן כל היום.

אפשר להשתמש בדאודורנט על כפות הרגליים אם לכפות הרגליים שלכם יש נטייה לסבול משלפוחיות או שאתם עובדים בנעליים חדשות. מרחו על העקבים ותיהנו מהאפקט.

2. בין הירכיים

מריחת דאודורנט בין הירכיים יכולה למנוע משפשוף שלהן. אתם יכולים למרוח אותו בכל מקום שמשתפשף, כולל מתחת לחזה.

3. על כפות הידיים

כדי להימנע מכפות ידיים מזיעות ודביקות, מרחו עליהן קצת דאודורנט כדי לשמור עליהן יבשות במהלך היום. זה טריק נפלא אם אתם הולכים לפגישה חשוב או ראיון בו אתם צריכים ללחוץ ידיים.

4. על עקיצות יתוש

מרחו דאודורנט על עקיצות יתוש או חרקים אחרים כדי למנוע מהן לגרד.

5. על חצ'קונים

מריחת דאודורנט על פצעונים תייבש אותם, ותעלים אותם מהר יותר.

6. מניעת כוויות סכין גילוח

מרחו דאודורנט על אזורים בהם התגלחתם כדי למנוע גבשושיות אדומות שנגרמות כתוצאה מסכין הגילוח. זה יפחית גם שערות חודרניות.

7. כדי שהמשקפיים שלכם לא יזוזו

הדבר הכי מעצבן בישיבה בשמש זה שהמשקפיים כל הזמן מחליקים במורד האף בגלל הלחות. כדי לתקן את זה, מרחו קצת דאודורנט על גשר האף והמשקפיים שלכם ישארו במקום בלי להחליק.

8. על השיער

זה נשמע אולי קצת מגעיל, אבל זה עובד! אם אתם מתעוררים מאוחר ואין לכם זמן למקלחת, מרחו קצת דאודורנט על הקרקפת ושפשפו אותו כדי להעלים את הצבע הלבן. הדאודורנט יספוג את עודפי השמן. אפשר גם למרוח דאודורנט על קו השיער כדי למנוע מזיעה לטפטף על הפנים בזמן שאתם מתאמנים.

9. על הפנים

אם הפנים שלכם נהיים שמנוניים בקלות, מרחו דאודורנט על אזור ה T כדי למנוע שמנוניות יתר.

10. על דלתות חורקות

אם יש לכם דאודורנט ספריי, אתם יכולים לרסס אותו על צירי הדלת החורקת. זו הדרך הקלה ביותר למנוע את צלילי החריקה המרגיזים האלה.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version