היום גיליתי

שישה טריקים של מעצבים שיגרמו לך להיראות גבוהה יותר

אין אישה שלא רוצה להיות יותר אופנתית, אך למרבה הצער, לא כל טרנד אופנה מתאים לגובה ולצורת הגוף.

זאת הסיבה שכאשר אישה אחת לובשת בגדים אופנתיים שנראו כאילו יוצרו עבורה, אישה אחרת תראה בהם נמוכה וקטנה יותר.

אנו נראה לכם איך להימנע מהטעויות הללו.

הנה שש דרכים פשוטות להיראות גבוהה ורזה יותר.

בחרי את הנעליים והאקססוריז הנכונים

הדרך הקלה ביותר להיראות גבוהה יותר היא בעזרת עקבים. גם צבע הנעל חשובה: צבעים נייטרלים יגרמו לרגליים שלכן להיראות ארוכות יותר, לעומת נעליים שחורות, במיוחד כאלו עם קשירה גבוהה, יגרמו לרגליים שלכן להיראות קצרות יותר.

היזהרו מהדפסים עם פסים

מהדוגמא הזו אתן יכולות לראות שלא כדאי ללבוש בגדים עם פסים בלי מחשבה. פסים מאוזנים מוסיפים נפח, כאשר שילוב לא נכון של ההדפס יחד עם חצאית באורך הברך גורם לכן להיראות נמוכות יותר. לעומת זאת חולצה עם חצאית בצבע אחד, תגרום לכן להיראות ארוכות יותר.

בחרו ג'ינס ותיק על פי הגובה שלכן

אם את נמוכה ולובשת ג'ינס מקוצר, הוא יגרום לך להיראות נמוכה יותר. שלבי את הג'ינס עם עקב גבוה וחולצה עם חיתוך גבוה. ג'ינס עם גזרה גבוהה גם יעזור לך להיראות ארוכה יותר.

שימי לב לגודל התיק שלך. הבחירה הטובה ביותר לאנשים קטנות היא תיק קטן, לא רחב יותר מ 25 ס"מ. תיק אופנתי גדול יגרום לך להיראות קטנה.

נסי מכנסי פאלאצו

מכנסי פאלאצו הן דרך נפלאה להסתיר עקב גבוה או פלטפורמה ובאותו הזמן לגרום לך להיראות גבוהה יותר. נסו לבחור עיצוב פשוט בצבע אחיד. חולצה מקוצרת עם מכנס עם גזרה גבוהה היה שילוב אופנתי במשך שנים. הטריק הזה ישמור על פרופורציה בין חלק הגוף העליון לתחתון ויגרום לרגליים שלך להיראות ארוכות יותר. אם את בוחרת בסוודר או חולצה ארוכה אחרת, את יכולה ללבוש חגורה דקה, או כמו בדוגמא, להכניס אותה למכנסיים.

אל תתעלמי מחצאית עיפרון

יש לשים לב במיוחד לחצאית עיפרון: הן גורמות לך להיראות הרבה יותר רזה וגבוהה. אם אין לך עליונית קצרה, חולצה לבנה או חולצה ארוכה תעזור לך. במקרה הזה, יש להכניס אותה לתוך החצאית, מה שיגרום לך להיראות רזה באופן משמעותי.

לבשי שמלת חולצה בצורה נכונה

לחולצה שמלה יש עיצוב מיוחד שהולך טוב עם כל מבנה גוף. אך יתכן ובחורות קטנות ימצאו זאת קצת מוזר עליהן, כאילו הן נוצרו עבור נשים גבוהות. אפשר לתקן את זה על ידי הוספת חגורה דקה באזור המתניים. אורך השרוול האידיאלי אצל נשים קטנות הוא 3/4. בנוסף, נסי לבחור שמלה בצבע אחיד.

מקור: BrigtSide
צילומים: photographer Roman Zakharchenko

תגובות פיסבוק
Exit mobile version