היום גיליתי

אישה הומלסית נכנסה למסעדה, ומה שקרה אחר כך מילא את ליבי בחום

מעשה טוב לב של אישה זרה והכרת תודה של אישה הומלסית הפך ויראלי.

במסעדת בקליפורניה, קרמן מנדז והחבר שלה, פרד, נהנו להם מהארוחה כאשר הם ראו אישה הומלסית. האישה שאלה אנשים במסעדה אם היא יכולה לקבל את שאריות האוכל שהם התכוונו לזרוק לפח.

"אף אחד מהם לא אמר 'כן', הם כולם התעלמו ממנה וזרקו את האוכל, זה שבר את ליבי", כתבה מנדז בפייסבוק. "אני מתנדבת ועוזרת להומלסים כבר כמה שנים…הם לא דוחים אותי או מגעילים אותי. אני מחבקת את כולם באהבה גדולה".

"חיפשתי אותה כשהתכוננו לעזוב אבל לא מצאתי", היא נזכרת. "הרגשתי עצובה בגלל כל הסירובים שהיא קיבלה באותו הלילה כשהיא מחפשת משהו לאכול".

בסופו של דבר האישה ההומלסית שאלה את מנדז אם היא יכולה לקבל את השאריות שלה, אז היא נתנה לה חתיכת עוף וחמש חתיכות צ'יפס. אבל היא האמינה שהיא צריכה לעשות יותר.

"הרגשתי כמו אדם נורא כשאני מאכילה אותה בשאריות שלי…מגיע לה הרבה יותר…אז קניתי לי ארוחה שלמה…מגיע לה לאכול ארוחה חמה", אמרה מנדז.

כשמנדז הזמינה את הארוחה, היא ביקשה מהעובד לא לזרוק את האישה ההומלסית החוצה מהמסעדה. היא נתנה את הארוחה לאישה המופתעת, שהראתה הכרת תודה טהורה, כנה ואמיתית.

"החיבוק שהיא נתנה לי היה חיבוק שמעולם לא הרגשתי…הדמעות שזלגו לה נכנסו עמוק אל תוך ליבי", אמרה מנדז. "החזקתי אותה חזק ונתתי לה להוציא הכל החוצה. זה לא דחה אותי. פשוט החזקתי אותה. וזה רגע שלעולם לא אשכח. אז פעם הבאה שאתם שופטים אדם הומלס, תחשבו פעמיים…לא כולם הומלסים בגלל שהם נרקומנים או עצלנים".

אנשים רבים שיבחו והיללו את מנדז על המעשה הנפלא שלה.

"אנשים רבים היום נמצאים משכורת אחת או שתיים מלהיות הומלסים", כתב דן ג'ונס. "לשלם עבור הארוחה של האישה הזו זו הבעת אהבה אמיתית. כולנו יכולים לקחת קצת זמן בחיים העסוקים שלנו כדי להראות אהבה לאנשים נזקקים שהיה להם פחות מזל בחיים".

תגובות פיסבוק
Exit mobile version