היום גיליתי

הבן של מייקל ג'יי פוקס כבר גדול – והוא נראה בדיוק כמו אבא שלו

לא יודע להגיד לכם למה, אבל אני אוהב למצוא דברים דומים בין אנשים מאותה משפחה.

וזה נכון במיוחד בכל הנוגע לבנים/בנות וההורים שלהם – אני יכול לבדר את עצמי על ידי ניסיון למצוא לאיזה הורה הילד דומה.

כן, זה כנראה נכון שאני חי חיים משעממים למדי, אבל זה רק הופך את זה לעוד יותר כיף לראות תינוקות של סלבריטאים גדלים ומתחילים להיראות כמו אמא או אבא שלהם. יותר מכך, למעשה, כשאני נזכר כשהתינוק נולד, כמו במקרה של סם מייקל פוקס.

בן ה 28 הזה הוא כמובן בנו של כוכב שנות ה 80 מייקל ג'יי פוקס. הוא כבר גדול היום, ומתמונות עדכניות, נראה שיהיה לו קשה מאוד להכחיש את המורשת שלו.

אם הייתם בסביבה בשנות ה 80, אז אתם וודאי מכירים את מייקל ג'יי פוקס. השחקן בן ה 56 הפך לכוכב ענק אחרי שהופיע בסרט 'זאב צעיר', וגם שיחק בסדרת הטלוויזיה קשרי משפחה, וכמובן, התפקיד המפורסם ביותר שלו בתור מרטי מקפליי בסרטי בחזרה לעתיד.

שנות ה 80 הן אולי זיכרון רחוק, אבל פוקס הוא עדיין שם מוכר בכל בית. הוא ממשיך להופיע בתפקידי אורח בטלוויזיה ובסרטים למרות העובדה שהוא חולה במחלת הפרקינסון מ 1991, כאשר אובחן בגיל 29.

מעל הכל, הוא מצא זמן לגדל ארבעה ילדים. יש את סם, 28, התאומות שוויילר ואקווינה, 23, ואת אסמה, 16.

ולמרות שאנו בטוחים שהוא גאה במידה שווה בכולם, אי אפשר להכחיש מי הכי דומה לו. פוקס ניסה לשמור על הילדים שלו הרחק מאור הזרקורים, ותמונות שלהם היה אפשר לראות פה ושם.

זו הסיבה שזה היה הלם לא קטן לראות את הכפיל שלו, סם, שחי חיים שקטים בתור איש מכירות בחברת סטארטאפ.

מייקל ג'יי פוקס לא הזדקן יותר מדי עם השנים, לכן לא קשה להבין מדוע השניים כל כך דומים. יש אנשים גרועים יותר להידמות להם, אני בטוח!

גם אתם מעריצים של מייקל ג'יי פוקס? גם אתם חושבים שהבן שלו דומה לו? שתפו את הכתבה עם המשפחה והחברים שלכם אם כן!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version