בלימונית משתמשים למגוון דברים

ויראלי

אם תוסיפו לימונית לתפריט שלכם, אלו התועלות הבריאותיות המדהימות שתרוויחו

By john

March 10, 2022

לימונית (למון גראס) – נראית כמו דשא ארוך ולא כל כך יפה עם ריח לימוני חזק.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

בלימונית משתמשים למגוון דברים מצרכים קולינריים, בעיקר במטבח האסייתי, וגם במגוון של קינוחים מטארט, עוגות ומרנג.

אך לימונית אינה רק בשביל טעם הלימון, אלא משתמשים בה גם לצרכים רפואיים בגלל התכונות האנטי-פטרייתיות, אנטי-דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שלה. לימונית מוסיפים גם לתה כדי להוסיף טעם לימון שאנשים כל כך אוהבים, רק בלי החומציות שמתלווה אליו.

אך אל תתבלבלו בין לימונית למליסה, אשר דומה למנטה, ולמרות שהריח של הלימונית חזק יותר, היא לא לימונית בטעם כמו המליסה. אז מה התועלות הבריאותיות של הלימונית אתם שואלים? בואו ניתן מבט מקרוב.

לימונית היא פרוביוטית!

היא לא סוחבת איתה תרביות חיות כמו יוגורט, אך בזכות התכונות האנטי-בקטריאליות, לימונית מסייעת לעיכול! היא עושה זאת על ידי כך שהיא עוזרת לייצר סביבה פורייה לבקטריות הטובות שכבר נמצאות במערכת העיכול, ועושה בדיוק ההיפך לבקטריות הלא טובות.

לימונית מסייעת לייצב את רמת הכולסטרול!

מחקר שנערך ב 1989 באוניברסיטת וויסקונסין מצא שנושאי המחקר שצרכו 140 מיליגרם שמן לימונית מדי יום חוו ירידה ברמת הכולסטרול. זה משום שלימונית מסייעת להפחית את ספיגת הכולסטרול במעי.

בנוסף, היא מסייעת לשבור את כולסטרול ה LDL במערכת, זאת אומרת, את הכולסטרול הרע, וזה דבר גדול מכיוון שכל מה שאתם צריכים זה לשתות כוס תה אחת ביום עם לימונית כדי להתחיל להרגיש את התועלות.

לימונית היא אנטי-דלקתית!

אני לעתים מוצא עצמי תוהה לגבי תכונות אנטי-דלקתיות של צמחים כאלה ואחרים, אבל מה שמבדיל את הלימונית מאחרים היא היכולת שלה להעלים את cyclooxygenase-2.

המילה הארוכה הזו מתייחסת לאנזים בתהליך הדלקתי שגורם לכאב, כמובן שהגוף מטפל בזה באופן אוטומטי, אבל תחשבו איזה נפלא זה יהיה אם היינו מקבלים את כל המידע שאנו צריכים ולא היינו צריכים לדאוג מהכאב הזה.

לימונית היא מעדן לימוני ואפשר להוסיף אותה למשקאות ומאכלים רבים. השיטה הקלה ביותר היא להוסיף לימונית לתה. אפילו אם אתם לא חובבי לימון מושבעים, אנו בטוחים שהלימונית תהיה מספיק עדינה עבורכם בשביל שתוכלו ליהנות וגם להרוויח מהתועלות הבריאותיות הרבות שלה.