איזו תותחית!

ויראלי

אישה מכרה לבחור מתל אביב מכונית פורשה במחיר אפסי, היינו בשוק כשסיפרה מדוע

By john

March 08, 2022

אנחנו אוהבים סיפורים שאנחנו לא יודעים איך הם יגמרו. סיפורים שמפתיעים אוותנו וגורמים לנו לחייך חיוך רחב.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

הסיפור הזה הוא בדיוק כזה. ואנחנו בטוחים שהסוף שלו יפתיע אתכם בדיוק כפי שהוא הפתיע אותנו.

בחור צעיר מתל אביב התקבל לעבודה טובה והחליט לשכור דירה משלו. היה לו רישיון נהיגה כמה שנים, אבל מעולם לא הייתה לו מכונית. הוא אוהב מכוניות, אז עם עבודה טובה והכנסה קבועה הוא חשב שהגיע הזמן לקנות את המכונית הראשונה שלו.

במשך שבועות הוא חיפש מכונית במחיר טוב ובמצב טוב. הוא התקשר לחברים, הסתכל במודעות בעיתונים והלך לכל מקום שמוכר מכוניות. אבל הוא לא מצא מה שהוא חיפש והחל להיות מתוסכל. כמובן, הוא ידע שיש היצע גדול מאוד באינטרנט, אבל היו כל כך הרבה מודעות שהוא לא ידע מאיפה להתחיל. "אבל היי, אולי היום יהיה יום ה מזל שלי", הוא חשב לעצמו.

הוא מצא מגרש מכוניות, אבל לא הייתה שם מכונית שהוא יכל להרשות לעצמו. במקרה, הוא ראה מודעה עם מכונית יפיפייה. אבל המחיר…הוא לא האמין למראה עיניו.

מה שהוא מצא הייתה מכונית פורשה 'כמעט חדשה' במצב מעלה. המחיר? 150 שקלים. הוא היה בטוח שזו טעות, אבל אפילו ב 15,000 ש"ח זו מציאה, אז הוא מיהר להתקשר לאישה שפרסמה את המודעה.

הוא חייג למספר וחיכה לתשובה שלילית. זה היה טוב מדי בכדי להיות אמיתי. האישה ענתה לטלפון.

"כן, פרסמתי את המודעה, המחיר הוא אכן 150 שקלים. המכונית נמצאת בחנייה. בוא תראה אותה", היא אמרה.

Flickr

הבחור היה בהלם. הוא עדיין חשב שהוא חולם. באותו אחר הצהריים הוא עלה על אוטובוס ונסע לראות את המכונית. הוא מצא את הכתובת הנכונה ואת הבית הנכון. הוא עדיין קצת חשש. שתי דפיקות על הדלת ואישה בשנות ה 50 לחייה פתחה אותה. היא לקחה את הבחור לחנייה, והנה היא הייתה שם…

זו הייתה מכונית פורשה מדהימה, בדיוק כפי שהיה כתוב במודעה, "כמעט חדשה". הוא שאל אם הוא יכול לקחת את המכונית לסיבוב בשכונה. האישה ענתה, "כמובן", ונכנסה איתו לרכב. הפורשה נסעה כמו חלום. האיש הצעיר, קצת מבויש, הוציא 150 שקלים מהארנק. האישה נתנה לו את המסמכים, והמכונית הייתה שלו.

שבועות חלפו. הוא נהנה מהפורשה שלו. הוא הראה אותה להורים שלו, לחברים, לחברים לעבודה. כולם היו בשוק כשהוא סיפר להם כמה הוא שילם עליה. בסוף, הבחור כבר לא יכל לעמוד בזה. הוא היה חייב לדעת מדוע האישה מכרה את המכונית במחיר כל כך נמוך.

יום אחד, הוא החליט לבקר אותה בביתה. היא הייתה בבית ופתחה את הדת. הוא שאל את השאלה שהוא חייב לדעת.

התשובה שלה הייתה פשוטה: עם חצי חיוך על הפנים היא אמרה, "בעלי ברח עם המזכירה שלו כמה ימים לפני שמכרתי לך את המכונית והשאיר לי פתק בו היה כתוב למכור את המכונית ואת הבית ולשלוח לו את הכסף".

ואנחנו לא יכולים להפסיק לצחוק מההחלטה הגאונית של האישה. החיים הם כמו גלגל.

שתפו אם צחקתם!