היום גיליתי

אישתו החדשה של אבא ניסתה להרוס את כל החתונה, אך לאמא של הכלה הייתה תכנית מושלמת לעצור אותה

גירושים הם אף פעם לא קלים – במיוחד כשמעורבים בזה ילדים.

וזה נהיה עוד יותר מסובך כאשר אחד הצדדים מוצא אהבה חדשה – ואפילו עוד יותר מסובך, לדוגמא, כאשר הבעל לשעבר מוצא לעצמו אישה הרבה יותר צעירה.

אז כאשר ג'ניפר, שההורים שלה גרושים, התכוננה לחתונה שלה, היא ידעה שהדברים עלולים להסתבך: אבא שלה התחתן לאחרונה עם אישה צעירה – שהייתה בערך בגילה של ג'ניפר. ואם זה לא היה מספיק, אמה החורגת החדשה שמה לעצמה מטרה – להקשות כמה שיותר על החיים של אמה הביולוגית של ג'ניפר.

אבל הסתבר שאמה של ג'ניפר יודעת לשמור על עצמה…כשקראתי את הנקמה של אמא של ג'ניפר – נפלתי לרצפה! היא הייתה כל כך טובה שהייתי חייב לחלוק אותה איתכם – הרגישו חופשי לעשות אותו הדבר אם זה הצחיק גם אתכם.

כשיום החתונה של ג'ניפר התקרב, שום דבר לא יכל לעצור את המומנטום של הכלה הנרגשת. אפילו לא הגירושים של ההורים שלה. למרות שזה היה מקור ללחץ עבור האישה הצעירה, היא הצליחה להוציא את זה מהראש להתרכז ביום הגדול שלה.

אמה של ג'ניפר מצאה את השמלה המושלמת ועמדה להיראות כמו אם הכלה היפיפה ביום החתונה של בתה. הכל הלך נפלא. 

אבל רק שבוע אחד אחר כך, ג'ניפר גילתה גילתה שאישתו בת ה 25 של אביה קנתה את אותה השמלה בדיוק… 

זה כמובן לא היה מקובל. אז היא ביקשה מאמה החורגת להחזיר את השמלה ולקנות אחרת מכיוון שאמא שלה קנתה ראשונה את השמלה. אך האישה הצעירה סירבה. 

"אין סיכוי! אני נראית מדהים בשמלה הזו, ואני אלבש אותה", היא ענתה. "אמא שלך תצטרך להחליף את שלה".

ג'ניפר בישרה את החדשות הרעות לאמא שלה וציפתה שהיא תהיה שבורת לב. אך באופן מפתיע האישה הבוגרת לקחה את החדשות בצורה טובה. ג'ניפר הייתה המומה.

"אל תדאגי מתוקה, אני פשוט אמצא שמלה חדשה. זה היום המיוחד שלך ואני לא אתן שזה יפריע".

מספר ימים אחר כך, הן יצאו לקניות כדי לחפש שמלה אחרת. הן נהנו יחד ואמא שלה מדדה כעשר שמלות. ואז רגע לפני שהחנות נסגרה, היא מצאה את התחליף המושלם. 

אם הכלה קנתה את השמלה ואז השתיים הלכו לאכול ארוחת ערב.

בזמן שישבו בשולחן וחיכו למנות הראשונות, ג'ינפר שאלה את אמא שלה, "מתי את חושב שתחזירי את השמלה השנייה? אין לך באמת סיבה ללבוש אותה בזמן הקרוב".

האמא חייכה חיוך גדול, ואז אמרה: 

"בטח שיש לי! אני אלבש אותה בארוחת הערב יום לפני החתונה (בחתונות בארצות הברית המשפחות הקרובות נפגשות לארוחת ערב יום לפני החתונה)".

ג'ניפר יכלה רק לצחוק מהנקמה הנפלאה והמושלמת של אמא שלה. אם האם החורגת הצעירה לא הייתה מתערבת בענייני המשפחה, היא הייתה יכולה להינצל מהשפלה ומבוכה רצינית.

זה מה שקורה כשמתעסקים עם האמא הלא נכונה 🙂

בבקשה השתמשו בכפתור השיתוף למטה אם חשבתן שהנקמה של האמא הזו הייתה מושלמת!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version