זה פשוט חכם.

ויראלי

7 טריקים גאוניים שאתם יכולים לעשות עם תבניות מאפינס

By john

March 04, 2022

מאפינס טריים הם דבר נפלא, ולמרות שלא תמיד יש לנו את הזמן להכין אותם, כמעט לכולם יש תבנית מאפינס איפשהו במטבח. כפי שמסתבר, יש הרבה מאוד סיבות לשלוף את תבנית המאפינס לעתים קרובות יותר ממה שאתם עושים בדרך כלל – והסיבות הללו לא כוללות בכלל מאפינס.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

נתקלנו בכמה טריקים גאוניים שאתם יכולים לעשות עם תבנית המאפינס שלכם. עברו על הרשימה למטה – אך היזהרו! יתכן ולא תסתכלו על מאפינס באותה צורה שוב.

1. למסמרים וברגים

מכירים את זה שאתם צריכים למצוא את המסמר או הבורג הנכון ולא מצליחים בתוך כל הבלאגן? הבעיה נפתרה. לדעתנו זה פתרון ממש חכם. הוא נוח ולא תופס הרבה מקום.

2. עציצים

זה יפה ומקסים. נקבו חור בתחתית של תבנית המאפינס כמו בתמונה למטה ואז הניחו אותה על פלטפורמה גבוהה כדי להבטיח שיהיה אוויר מלמטה. והנה יש לכם עציצים מוכנים לשתילה. שתלו פרחים שאתם אוהבים, וזה מושלם לשדרוג כל חלון.

3. גינון

הנה דרך קלה להכין את גינת הקיץ שלכם. השתמשו בתבניות מאפינס כדי ליצור שטחים ושורות באדמה, בהם אתם יכולים לשתול את הצמחים שלכם. כך כל השתילים יהיו מסודרים בצורה שווה ויפה בגינה.

4. פלפלים ממולאים

מלאו את הפלפלים עם הדברים שאתם אוהבים, והכניסו לתנור. מי אמר שהתבניות האלה הן רק למאפים מתוקים? איך לא חשבנו על זה קודם?

5. מגש מסיבות!

זה פשוט גאוני. נכון זה מעצבן שיש לכם מלא כלים קטנים שאתם צריכים לשטוף אחרי מסיבה או אירוח חברים ומשפחה? הנה דרך מושלמת לעשות את זה.

6. מגש קרח

ביום קיץ חם זה יכול להיות מרענן וטעים עם קובית קרח בכוס. אם אין לכם מגש קרח בבית או שאתם רוצים קוביות קרח גדולות יותר, פשוט שפכו מים לתבנית המאפינס והכניסו לפריזר.

7. מגש חטיפים

נכון שפשוט בא לכם לעשות את זה? מגש ארוחת בוקר מושלם ובריא!

בונוס!

גלו עוד טריקים ורעיונות שאתם יכולים לעשות עם תבנית המאפינס שלכם.

חשבנו שהרעיונות האלה חכמים מאוד ואנחנו מכירים אנשים רבים שיוכלו להשתמש בהם. ובהחלט נעביר אותם הלאה. אל תשכחו לשתף את הטריקים האלה עם החברים והמשפחה שלכם כדי שגם הם יכירו אותם!