היום גיליתי

שכחתם את הפותחן? נסו את 10 השיטות האדירות האלה לפתיחת בקבוקי יין

אתם מוכנים להירגע ולשתות כוס יין טוב אחרי יום עבודה מפרך, אבל אז קורה הדבר הכי מבאס בעולם…אתם מגלים שאין לכם פותחן בקבוקי יין בבית!

זה הרגע שאתם נזכרים שלקחתם את הפותחן לעל אש עם חברים, וכנראה שכחתם אותו שם (או שאולי זה החבר הזה שתמיד גונב את המצתים, הוא זה שגנב לכם את הפותחן).

אך הלילה לא צריך להיהרס אפילו שאין לכם פותחן בבית. ישנן דרכים נוספות לפתוח בקבוק יין בעזרת דברים נוספים שיש לכם בבית.

הנה 10 שיטות שעובדות מעולה.

הוציאו את הכלים

הכניסו בורג בתוך הפקק והשתמשו במברג כדי להבריג אותו פנימה עד שנשארים כ 2.5 ס"מ בולטים החוצה. השתמשו בקצה של הפטיש, לא בראש, כדי לשלוף החוצה את הבורג יחד עם הפקק. ככל שהבורג גדול יותר, כך השיטה הזו תעבוד טוב יותר.

השתמשו בחום

הרתיחו מים והניחו את הבקבוק בתוך הסיר. הפקק יוציא עצמו החוצה, אבל סביר להניח שתרצו להכין סוג של יין חם מהבקבוק הזה. אתם יכולים להשתמש גם במבער עבור השיטה הזו.

דחפו את הפקק פנימה

אם הפקק לא יוצא, נסו לדחוף אותו פנימה. כסו את הפקק עם מגבת נייר ודחפו פנימה את הפקק בעזרת כף מעץ.

פתחו את הפקק עם מפתח

דחפו את המפתח פנימה בזווית של 45 מעלות עד שרובו מכוסה. ואז משכו את המפתח בתנועות סיבוביות כלפי מעלה. זה יגרום לפקק להבריג עצמו החוצה ולצאת בסופו של דבר.

עם סכין (או חרב אם אתם נינג'ות)

אם אתם יודעים איך להשתמש במצ'טה או חרב, אתם יכולים לנסות את השיטה הזו של המקצוענים אשר חותכת את הפקק וקצה הבקבוק. אבל בהחלט תרצו לקרוא את ההוראות לפני זה כאן. ובבקשה, תיזהרו!

השתמשו בחוט

קשרו קשר 8 בחתיכת חוט והורידו אותו לצוואר הבקבוק וקשרו קשר. הטו את הבקבוק ואפשר לקשר של החוט להחליק אחרי הפקק עד שהוא מגיע מתחתיו. משכו את החוט הכי חזק שאתם יכולים. קליק להוראות.

הקפיצו את הפקק

נסו לעטוף את הבקבוק במגבת ולתת מכה לתחתית הבקבוק עד שהפקק משתחרר. אתם יכולים לתת מכה על קיר או ספר. אין מגבת? השתמשו בנעל עם סוליית גומי כדי לרכך את תחתית הבקבוק. הפקק אמור לצאת לאט לאט מהמקום.

שיטת הכאפה

אם אין לכם קיר לתת עליו מכה עם הבקבוק אתם יכולים להשתמש בשיטה הזו. הניחו את הבקבוק הפוך בין הירכיים שלכם ותנו כאפה לתחתית הבקבוק עם סולייה של נעל. ברגע שהפקק משתחרר מעט, תוכלו למשוך אותו החוצה עם היד.

השתמשו במשאבת אופניים

הניחו פתח המשאבה על הפקק והתחילו לפמפם. ברגע שמצטבר מספיק לחץ, הפקק יצא בקלות.

עם סכין

כששום דבר לא עובד, פשוט תדקרו אותו. החדירו סכין לתוך הפקק ולאט לאט דחפו פנימה את הלהב בתנועות סיבוביות. כשאתם מסובבים, משכו את הפקק למעלה והוא יתחיל לצאת. ברגע שהפקק יצא כ 2.5 ס"מ, דקרו אותו בצד ומשכו למעלה את הסכין.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version