האם אתם שותים משקאות דיאט במקום משקאות רגילים כדי להימנע מצריכת קלוריות?

ויראלי

האם אתם שותים משקאות דיאט? אתם צריכים להפסיק מיד! זאת הסיבה מדוע

By john

March 02, 2022

האם אתם שותים משקאות דיאט במקום משקאות רגילים כדי להימנע מצריכת קלוריות? אז אולי כדאי שתחשבו שוב! מכיוון שאַסְפַּרְטֵיְם (ממתיק מלאכותי) הוא הרבה יותר מסוכן ממה שחשבנו.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

חוקר מאוניברסיטת איווה ערך מחקר גדול על ההשפעות הבריאותיות שיש למשקאות דיאט והוא מזהיר אותנו.

משקאות דיאט מכילים אספרטים, ממתיק מלאכותי מתוק פי 200 מסוכר, אבל אין בו קלוריות. משתמשים בו בעיקר במשקאות קלים, אבל גם במוצרי מזון אחרים. והבעיה היא שאספרטים אינו יותר בריא מסוכר, כפי שמאשר המחקר שבחן 60,000 איש בתקופה של 10 שנים.

התוצאות היו מזעזעות והן הראו שאנשים ששתו 2 פחיות דיאט קולה ביום הגדילו את הסיכון שלהם לחלות במחלות לב וכלי דם ב 30%. ואם זה לא מספיק, זה מגדיל את הסיכון למות מהתקף לב ב 50%!

לאספרטים יש השפעות שליליות נוספות. יחד עם שאר הדברים, הוא מעלה את הסיכון לדיכאון, שגם מגביר את הסיכון למחלות שלב. יותר מכך, אנשים הסובלים מדיכאון לעתים מפתחים הרגלים שמזיקים לגוף, כמו עישון, שתיית אלכוהול, וחוסר פעילות ספורטיבית.

למרבה הצער, לאספרטים יש השפעות שליליות נוספות על הגוף ועל הנפש שלנו, והוא יכול להיות הטריגר למחלות הבאות:

חרדה, שינויים במצב הרוח, אלצהיימר, פִיבְּרוֹמִיאַלְגְיָה, כאבי ראש, סחרחורות, זאבת, היפראקטיביות, אגרסיביות, ניוון שרירים, כאבי בטן

אם תהיה למחקר השפעה על השימוש באספרטים, זה נדע רק בעתיד. רשות המזון האירופית טוענת שאין סכנה בצריכת אספרטים. והכימיקל אושר על ידי מחלקת החקלאות של ארצות הברית. האם הם ישנו את דעתם בעקבות המחקר, רק הזמן יגיד.