היום גיליתי

שכן ביקש להחזיק את התינוק, אז האבא הסתכל מקרוב על התמונה וחשף את האמת

יותר מדי ילדים נאלצים לגדול בלי הורים, וזה משהו שהם סוחבים איתם כל חייהם.

אחרי הכל, ההורים הם האנשים המשפיעים ביותר ואלו שמעצבים אותנו לאנשים המבוגרים שאנו הופכים בסופו של דבר.

הסיפור הזה הוא סיפור מלא השראה שמראה לנו שהורות לא חייבת להיות קשורה בדם.

מהרגע שקודי היה ילד, הוא ידע שהוא רוצה להיות אבא. בלי דמות אב בחייו, הדרך לאבהות נראתה קשה. אך אז אדם בשם מר צ'יפ נכנס לתמונה.

קודי לא דיבר יותר מדי על מערכת היחסים שלו עם מר צ'יפ במשך עשרות שנים עד שתמונה של האיש האוהב ובנו התינוק הפכה ויראלית. אז, קודי החליט לדבר ולשתף מדוע התמונה הזו כל כך חשובה.

אז הוא כתב פוסט בפייסבוק:

אז הרבה אנשים אהבו את התמונה. אז רציתי לקחת כמה דקות ולספר את הסיפור. מילטון ווסט היה השכן שלי כשהייתי ילד. הכרתי אותו בתור מר צ'יפ. הוא היה פנסיונר של חברת דאו כימיקלים. הוא תמיד היה שם בשבילי מאז שהייתי בן שנתיים. לגדול בלי אבא תמיד היה קשה. אך האל הטוב הקיף אותי בגברים טובים, מר צ'יפ היה אחד מהם. הוא תמיד דיבר על הערך של חינוך ולימודים, לימד אותי איך לעבוד בחצר, הוא לימד אותי להתייחס אל אנשים לפי מי שהם ולא לפי המראה שלהם, הוא לימד אותי להתייחס לאמא שלי כמו אל מישהי קדושה, ושיעורים רבים לחיים. התרומה האדירה שלו הפכה אותי לבן טוב, לאדם טוב ולאבא טוב. 

לנצח אהיה אסיר תודה לאלוהים על שהכניס אותו לחיי. 

אז בחודש מאי האחרון לאשתי ולי נולד ילד בשם בוב וויין שוגארט. כשמר צ'יפ ואישתו שירלי ראו אותו הם מיד התאהבו בו. הם לפעמים עושים בייביסיטר ואנחנו מבקרים אותם כשאנחנו יכולים. בפעם אחרונה שהיינו אצלם מר צ'יפ אמא שהוא רוצה שיקראו לו 'פופ' (סבא). הוא אמר שזה הנכד שלו. אז היינו צריכים לחשוב על שם לאישתו. החלטנו על לולי!!!

אז אנחנו אומרים לבוב וויין שאנחנו הולכים לבקר את לוליפופ!! אני אסיר תודה שלולי ופופ יהיו חלק מהחיים של הבן שלנו. אם הוא ילמד חצי מהדברים שאני למדתי ממר צ'יפ הוא יהפוך לבן טוב, אדם טוב ואבא נפלא. 

כל יום אני קורא משהו שלילי ואיך היחסים בין גזעיים הם במצב גרוע מאי פעם. אני לא מסכים ואני מקווה שזה יהיה מסר חיובי ואוהב כלפי אנשים. זה בסך הכל סיפור קטנה מעיירה קטנה בטקסס. אני בטוח שיש עוד מיליוני סיפורים כאלה בכל רחבי ארצות הברית והעולם. 

מאז שפרסם את הסיפור, הוא הפך ויראלי ושותף מאות אלפי פעמים – והתקשורת בכל רחבי העולם דיווחה עליו גם.

וקל לראות מדוע – בבקשה עזרו לשתף את הסיפור המדהים הזה כדי שכולם יקבלו הזדמנות להתרגש מהמשפחה הנפלאה הזו!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version