עבור חלקנו זה שוק גדול כשאנחנו שמים לב לראשונה לשערה לבנה על ראשנו

ויראלי

נמאס לכם משיערות שיבה? ערבבו את שני המרכיבים הטבעיים האלה ותראו מה קורה…

By john

March 01, 2022

עבור חלקנו זה שוק גדול כשאנחנו שמים לב לראשונה לשערה לבנה על ראשנו. איך היא הגיעה לשם? האם אני לחוץ מדי? האם אני מזדקן?

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

למרות ששער לבן או אפור הוא סימן לגיל, או חכמה, תלוי איך אתם מסתכלים על זה, רובנו היינו רוצים לטפל בבעיה אם אנחנו יכולים.

קל מאוד לקנות קופסה של צבע לשיער. אך חלקנו שונאים את המחשבה שנצטרך לחזור על הפעולה חודש אחר חודש כשבסופו של דבר אנחנו מזיקים והורסים את השיער שלנו עם כימיקלים.

אך ישנן לעומת את דרכים טבעיות לטיפול בשערות שיבה.

שיער שיבה יכול להיות מושפע מדברים רבים כמו הורמונים, עישון, לחץ, זיהום, צינון כרוני, סינוסיטיס, בעיות בבלוטת התריס, תזונה לא נכונה, כימותרפיה, או רמת מלנין נמוכה. כדי לטפל בבעיה עליכם קודם כל למצוא את שורש הבעיה ולשנות את אורח חייכם או התזונה שלכם.

אך אם שיערות השיבה לא מפסיקות להופיע ישנה דרך לתקן זאת בעזרת שני מרכיבים טבעיים שסביר להניח כבר נמצאים אצלכם בבית.

מרכיבים:

הוראות:

ערבבו את שני המרכיבים בקערה עד קבלת מרקם אחיד. לאחר מכן עסו את התערובת בשיער והקרקפת עד שהם מכוסים לגמרי. חכו שעה אחת לפני שאתם שוטפים את השיער עם שמפו עדין. מומלץ לחזור על התהליך פעם או פעמיים בשבוע.

שמן הקוקוס משפר את מצב השיער, מרכך את הקרקפת, מחזק וגורם לצמיחה בריאה ומהירה של השיער, מחזק את השורשים, מטפל בשיער פגוע, וגם מעלים שיער לבנות. הוא גם עוזר להילחם נגד קשקשים.

ויטמין B, C ופוספור שנמצאים במיץ הלימון מטפחים את השיער, מטפלים בבעיה שגורמת לשיער שיבה, ומונעים משיערות השיבה להופיע שוב.

צפו בסרטון לפרטים נוספים: