היום גיליתי

הוא פתח את המקרר של אישתו לשעבר. כשראה מה יש בתוכו, הוא עשה משהו שהפך אותו מפורסם בכל העולם

כשהורים לילדים קטנים נפרדים, זה יכול להיות קשה מאוד. אבל חשוב עבורם להישאר מתורבתים, מכיוון שויכוחים ומריבות מול הילד עלולים להשפיע עליו. ורק בגלל שדברים לא הסתדרו, זה לא אומר שלא מגיעים להם חיים בריאים ומאושרים. אחרי הכל, הם עדיין צריכים לגדל יחד את הילד שלהם.

ועל זה בדיוק חשב בחור בשם ברנדון כאשר אישתו לשעבר ביקשה ממנו לקנות תרופות עבור בתם המשותפת.

אבל בזמן שהוא שם את התרופות במקרר את אישתו לשעבר, הוא ראה משהו שגרם לו לצאת מהבית כמה שיותר מהר – לפני שחזר לשם שוב באותו היום עם משהו אחר לגמרי.

ברנדון קרפנטר הוא אבא לילדה קטנה ויפיפיה. הוא כבר לא גר עם האמא של הילדה, אבל זה לא אומר שלא אכפת לו ממנה. הוא מנסה לדאוג לשתיהן הכי טוב שהוא יכול. ואפשר לראות את זה.

לפני זמן קצר, אישתו לשעבר ביקשה ממנו לקנות תרופות עבור בתם, ברנדון ראה משהו במקרר שלה שזעזע אותו. וזה מה שגרם לו לכתוב פוסט בפייסבוק ששותף על ידי מאות אלפי אנשים!

כשברנדון פתח את המקרר של אישתו לשעבר, הוא היה ריק, חוץ מכמה בקבוקי מים. הוא היה בשוק. אך המזווה של האקסית שלו נראה שונה לגמרי. הוא היה מלא בפורמולה לתינוקות, חטיפים, ומים לבת שלהם.

ברנדון לא ידע מה לחשוב. אבל ברגע שהוא סגר את המקרר, הוא ידע מה הוא צריך לעשות.

"היא עובדת במשרה מלאה ומגדלת את הבת שלי. היא משלמת שכר דירה, משלמת את כל החשבונות שלה ובנוסף היא עדיין משלמת עבור המכונית שלה. אז היום עשיתי קניות כדי לוודא שיהיה לה אוכל לשבועות הקרובים. רק בגלל שאנחנו לא ביחד, זה לא אומר שאני לא יכולה לדאוג לה אם היא זקוקה לעזרה", כתב ברנדון בפייסבוק.

"אם מצבה של אמא של בתי טוב, אז אני יודע שהיא מטפלת בבת שלנו הכי טוב שהיא יכולה וזה עושה אותי מאושר".

"חלקכם חושבים שאני אדאג רק לבתי, אבל זו חשיבה של ילד. הגיע הזמן להתבגר ולקחת אחריות על כל ההיבטים של החיים!", סיכם ברנדון בפוסט המרגש שלו.

הפוסט שותף עד כה יותר מ 160,000 אלף פעמים, ואנשים רבים הגיבו ושיבחו אותו על המחווה המדהימה שלו כלפי אם בתו.

בכל מערכת יחסים יהיו ויכוחים, אבל תמיד חשוב לשמור על תרבות, במיוחד כשיש ילד שמעורב. המעשה הנפלא של ברנדון הוא משהו שכל הורה יכול ללמוד ממנו.

כל הכבוד ברנדון! אתה מהווה דוגמא לכל ההורים בעולם!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version