לא היה לי מושג

ויראלי

מדענים מפצירים בכל מי שמשתמש בליפה למקלחת לזרוק אותה או להתכונן לגרוע מכל

By john

February 28, 2022

מי לא אוהב קרצוף טוב?

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אין דבר שמרגיש טוב יותר מאשר להשתמש בליפה למקלחת כדי להשיל את העור. לא רק שהיא מאפשרת לכם לקרצף, אלא היא משאירה את העור שלכם חלק כמו עור של תינוק. והליפות מגיעות בשלל צבעים, חלקן עם עיצובים מיוחדים.

אפשר לתלות אותן על ברז המים, מה שהופך את הקרצוף לקל ומהיר, ואתם נפטרים בקלות מתאי העור המתים שגורמים לעור יבש ומגרה. ואתם מקבלים בונוס – זה מסייע לסירקולציה של הדם, אז תקרצפו לכם כדי לקבל מלראה בוהק וזוהר.

נשמע כאילו הליפות הן הדרך הנכונה בכל הקשור לשמירה על עור בריא ובוהק, נכון?

ובכן, לפי רופאי עור, זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. למעשה, 98% מהם ממליצים לנו לזרוק את הליפה לפח באופן מיידי.

ג'יי. מתיו נייט, מהמכון לרפואת עור נייט אשר מפציר בנו לזרוק את הליפות לפח מסביר מדוע. לפי ד"ר נייט, מסתבר שאחרי שאתם משתמשים בליפה כדי להשיל את העור המת, תאי העור המתים הללו נלכדים בתוך השכבות הרבות של הליפה. וכאשר אתם משאירים את הליפה במקלחת אחרי שסיימתם את העניינים שלכם, הלחות שנשארת מהמים החמים, גורמת לחיידקים להרקיב בתוך השכבות הרבות. מה שגורם לגדילה של פטריות ועובש. איכס!

ושטח הגידול הענק הזה גדל תוך מספר שעות בלבד. לא נשמע כמו משהו שהייתם רוצים לקרצף איתו את כל הגוף שלכם, נכון?

ומעל הכל, אם תשמשו בליפה אחרי גילוח, עלולים להיווצר זיהומים. החיידקים נכנסים לחריצים וגורמים לעור להיראות ולהרגיש רע.

עדיין לא השתכנעתם שכדאי לזרוק את הליפה לפח?

ובכן, המדענים מפצירים בכם לשטוף את הליפה ביסודיות כדי לוודא שכל תאי העור המתים הוסרו ולהוציא אותה מהמקלחת כדי שתתייבש כמו שצריך. ותמיד תוודאו להחליף את הליפה עם אחת חדש כל חודשיים-שלושה. אם הליפה מתחילה להריח לא טוב, תזרקו אותה מיד. זה לא שווה את הסיכון!

אז אתם וודאי שואלים את עצמכם, 'אז עם מה אני אמור להשיל את העור שלי עכשיו?'. פתרון פשוט: ישנם מוצרי קרצוף רבים בשוק שיש להם תועלות רבות וישמרו עליכם מפני זיהומים. כמו למשל כפפות איתן אתם יכולים לקרצף את הגוף. זה מאפשר לכם להגיע למקומות הקשים, ותאי העור המתים לא יצטברו עליהן.