היום גיליתי

לעולם לא תשכחו להשקות את העציצים עם טריק קוביות הקרח המגניב הזה

אם אתם כמוני, אתם כנראה משקים את העציצים שלכם עם יותר מדי מים. אתם ממלאים את המזלף ופשוט חייבים להשקות ולהשקות. הצמחים צריכים מים, נכון?

אבל כמה מים זה יותר מדי או מעט מדי? ההוראות או ההסברים הם בדרך כלל מעורפלים, ואתם לא יודעים כמה בדיוק מים כל צמח או עציץ צריך. כמה מים זה השקייה מתונה? בנוסף, חלק מהעציצים זקוקים לכמויות שונות של מים וניקוז מהאחרים.

למרבה המזל, התשובה לתהיות שלכם נמצאת בתוך הפריזר.

שימוש בקוביות קרח במקום מים נהיה לא רק טרנד פופולרי, אלא גם טריק DIY שכל גנן צריך להכיר. אז איך זה עובד?

ברור שלא צריך להיות מדען כדי להבין שקוביות קרח נמסות למים – אבל כן צריך להיות גנן חכם כדי לדעת איך להשתמש בקוביות הקרח בגינה.

קוביות קרח משמשות כמערכת שחרור מים איטית ומעולה, מה שמאפשר לצמח מספיק זמן לספוג את המים שהם צריכים בלי להרוס אותו או שהמים יעברו מהר מדי דרכו. שימשו בקוביות קרח במקום ההשקייה המסורתית יכולה לחסוך לכם כסף בטווח הארוך מכיוון שלא תשתמשו באותה כמות מים.

מתי להשתמש בקוביות קרח

לא כל הצמחים יקבלו באהבה את השיטה הזו, במיוחד צמחים שזקוקים להרבה מים או שמצריחים פחות ניקוז. תזכרו שצמחים שנמצאים תחת אור השמש זקוקים ליותר מים בגלל שהם מתאדים הרבה יותר מהר, אז שימוש בקוביות קרח אולי לא יהיה הפתרון האידיאלי עבור הצמחים הללו.

אך צמחים שנמצאים בתוך הבית, יאהבו את קוביות הקרח שלכם. נסו להרגיש את האדמה כדי לבדוק אם הצמח קיבל מספיק מים. אם 5 הס"מ הראשונים של האדמה היא לחה, הם קיבלו מספיק מים לאותו היום.

אנחנו ממליצים לעקוב כמה קוביות קרח כל צמח צריך. אם אתם שמים לב שהצמח מתחיל לנבול או ליפול, יתכן ואתם שמים יותר מדי קרח.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version