לאחרונה למדנו כמה טריקים לא מוכרים אך יעילים ביותר שעוזרים לעובדים במכבסות של בתי מלון להשיג תוצאות מדהימות בכיבוס מצעים ובגדים

ויראלי

מלונות 5 כוכבים חושפים: 5 סודות לכביסה המושלמת

By john

February 28, 2022

לאחרונה למדנו כמה טריקים לא מוכרים אך יעילים ביותר שעוזרים לעובדים במכבסות של בתי מלון להשיג תוצאות מדהימות בכיבוס מצעים ובגדים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

היום אנו שמחים לחלוק את הטריקים והטיפים הללו איתכם הקוראים שלנו!

העמסת מכונת הכביסה

© depositphotos

האופציה האידיאלית היא להעמיס את מכונת הכביסה עד לתפוסה של 80%. אם תכניסו יותר מדי בגדים, הם לא יתכבסו בצורה טובה. ומצד שני, אם תכניסו מעט מדי בגדים למכונה, הם עלולים להינזק.

טמפרטורת מים

© depositphotos

טמפרטורה של בין 40 מעלות ל 60 מעלות נחשבת אופטימלית לחיטוי הבגד והסרת לכלוכים. כביסה במים קרים אינה הורדת בקטריות וחיידקי קרדית האבק שנמצאים על המצעים ומגבות, בזמן שמים חמים מדי עושים נזק לבד.

עזרי כביסה

© depositphotos

למרככים יש נטייה להצטבר על בד ובסופו של דבר הופכים את המגבות לקשות. כדי להימנע מהבעיה הזו, עובדי מלונות משתמשים בחומץ. פשוט הוסיפו 8 מ"ל של חומץ במהלך השטיפה כדי להפוך את הבד לרך ולהסיר שאריות אבקה.

הסרת כתמים

© depositphotos

* כדי להסיר כתמי שמן טריים, פזרו עליהם ממתיק או עמילן. ואז פשוט כבסו את הפריט.

* כתמי מיץ עגבניות או רוטב ניתן להסיר בעזרת כמה טיפות של WD-40. מרחו אותו על הכתם, השאירו 5-10 דקות, ואז כבסו את הפריט במים קרים.

* כדי להיפטר מכתמי זיעה בבגדים לבנים, השתמשו ב prewash עם כל חומר ניקוי בטמפרטורה של 40 מעלות. לאחר מכן הריצו כביסה עם חומר הלבנה.

© depositphotos

* כדי להיפטר מכתמי קפה ויין, השרו את הבגדים במים עם תערובת מלח (1 כף מלח על כל 1 ליטר מים) במשך שעה. לאחר מכן כבסו כרגיל.

* השתמשו באבקת סודה לשתייה כדי להיפטר מצהבהבות על בגדים לבנים ולהסיר ריחות לא נעימים. הוסיפו חצי כוס מדידה של אבקת סודה לשתייה לאבקת הכביסה או לסבון ביתי, וכבסו את הבגד במים חמים.

ייבוש

© depositphotos

מומחים ממליצים שתייבשו בגדים בחוץ באוויר, כשהם חשופים לאור השמש. אם אתם צריכים להשתמש במייבש, הכניסו לתוכו כדור טניס כדי להפוך את המגבות רכות ופלאפיות.