הרופא שלח את הנער בן ה 17 הביתה עם חומר משלשל.

ויראלי

נער שסבל מכאבי בטן קשים שמע מהרופאים שהוא סובל מעצירות – מספר שעות אחר כך מצאו אותו מת

By john

February 28, 2022

הנער ג'ק דאן הובהל לבית החולים עם כאבי בטן כל כך עזים עד שהוא התקשה ללכת. הרופאים החלו לבצע בדיקות על בן ה 17 על מנת לגלות את הגורם.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

הרופאים אבחנו את הנער מוויילס עם עצירות חמורה. הוא קיבל חומר משלשל ונשלח הביתה מבלי שמבינים שהוא למעשה סובל ממשהו קשה הרבה יותר.

24 שעות בלבד אחרי ששוחרר מבית החולים, אביו של ג'ק מצא אותו מת במיטתו.

לפי ההורים שלו, הרופאים בדקו את הבטן שלו ושללו דלקת תוספתן.

"לקחנו אותו לבית החולים ובטחנו שהרופאים יגלו מה  הבעיה. הוא בקושי יכל ללכת, הוא סבל מכאבים עזים ביותר. עשו לו בדיקת שלפוחית אבל היא לא הראתה דבר. הרופא אמר שהוא לא יודע מה הבעיה והאמין שהוא סובל מעצירות קשה", אמר אביו של ג'ק.

למרבה הצער, הרופאים בבית החולים לא הצליחו לגלות בזמן מה הייתה הבעיה האמתית. מסתבר שג'ק סבל מחמצת קטוטית סוכרתית – סיבוך מסכן חיים של סוכרת, שבו היעדר אינסולין ורמה גבוהה של הורמוני דחק מובילים ליצירה מוגברת של גופי קטון ולחמצת. סיבוך זה אופייני יותר לסוכרת מסוג 1.

"כשג'ק התקשה לנשום הרופא חשב שהסיבה היא כנראה חרדה בגלל שג'ק לא אהב ללכת לבתי חולים", אמר קירן, אביו של הנער. "אבל הקושי הנשימתי היה תוצאה של האיברים שלו שהחלו להיסגר בגלל החמצת קטוטית סוכרתית".

הוא הוסיף, "מציאת בני מת במיטתו היה הרגע הגרוע ביותר בחיי. אני מאמין שג'ק היה היום בחיים אם היו עושים עוד כמה בדיקות פשוטות".

המשפחה של ג'ק אומרת שמותו היה יכול להימנע אם הרופאים היו עושים בדיקת גלוקוז.

אם מגלים בזמן את החמצת קטוטית סוכרתית, ניתן לטפל בבעיה בעזרת אינסולין. תסמינים אחרים של המחלה הם תשישות, בלבול, צמא בלתי מוסבר, נשימה מהירה וצורך לעשות פיפי יותר מהרגיל.

אנא שתפו את הסיפור עם חברים ומשפחה על מנת לעורר מודעות לחמצת קטוטית סוכרתית וכדי לעזור למנוע מקרים דומים בעתיד.