אבקת סודה לשתייה מציעה מגוון רחב של שימושים ברחבי הבית, יש לה תכונות רפואיות רבות והיא מוצר מעולה לניקוי וגם לבישול. אך לא רבים יודעים שאבקת סודה לשתייה היא גם מרכיב עוצמתי לשיפור איכות השיער. מסתבר שאפשר להשתמש בו כשמפו לשיער.

ויראלי

שמפו אבקת סודה לשתייה: הוא יגרום לשיער שלכן לגדול מהר מאי פעם!

By john

February 26, 2022

 

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אבקת סודה לשתייה מציעה מגוון רחב של שימושים ברחבי הבית, יש לה תכונות רפואיות רבות והיא מוצר מעולה לניקוי וגם לבישול. אך לא רבים יודעים שאבקת סודה לשתייה היא גם מרכיב עוצמתי לשיפור איכות השיער.

מסתבר שאתן יכולות להשתמש בה במקום שמפו רגיל ולקבל שיער בריא ומבריק, נקי משאריות של מרכך, שמפו ושאר מוצרי טיפוח  השיער שאתן משתמשות בהם.

לכן, אתן יכולות להשתמש בה כדי להימנע מכימיקלים מזיקים שישנם במוצרים הללו, ועדיין לקבל תוצאות מדהימות.

בהתחלה זה אולי יהיה לכן מוזר להשתמש בזה במקום השמפו הרגיל שלכן, מכיוון שהיא אינה עושה קצף, אבל האפקט בהחלט יגרום לכן לרצות להשתמש בה כל הזמן.

איך להכין בבית שמפו מאבקת סודה לשתייה:

תצטרכו:

-אבקת סודה לשתייה

-מים

— בקבוק לחיץ קטן

בבקבוק ערבבו אבקת סודה לשתייה ומים ביחס של 3:1, ובמקרה של שיער ארוך, תצטרכו 3 כפות של אבקת סודה לשתייה ו 9 כפות מים.

אתן יכולות לחפוף עם זה כשהשיער שלכן רטוב או יבש, מהשורשים עד לקצוות. תנו לשמפו לפעול כמה דקות ולאחר מכן שטפו אותו.

אחר כך, ערבבו חומץ תפוחים ומים ביחס של 4:1, והשתמשו בתערובת הזו כדי לשטוף את השיער פעם נוספת. אתן יכולות להוסיף כמה טיפות של השמפו האהוב עליכן כדי להעשיר את הריח.

איכות השיער שלכן תשתפר בצורה ניכרת אחרי הטיפול הראשון, אבל אחרי כמה זמן, אתן תבחינו שהשיער שלכן החל לגדול הרבה יותר מהר, ושהוא בוהק, חזק ובריא!