היום גיליתי

אישתו נטשה אותו ואת התינוקת שלהם – ואז הוא כתב מכתב שהביא את כל האינטרנט לדמעות

כולנו שמענו סיפורים על אבות שנטשו את הילדים ואת הנשים שלהם ולא נמצאים בקשר איתם כלל. אבל זה לא שכיח כלל לשמוע על אמהות שנטשו את המשפחה שלהן.

בינואר 2015, החיים של ריצ'רד השתנו מקצה לקצה. הוא הפך לאבא בפעם הראשונה. אך המזל של ריצ'רד אזל והחיים שלו התהפכו לגמרי.

כשבתו של ריצ'רד, פרספוני, הייתה בת חודש בלבד, אישתו לקחה אותה ממנו ועברה לקליפורניה.

היא כנראה סבלה מדיכאון שאחרי הלידה, ובאמצע על ההיסטריה, היא איימה שתעמיד את הבת לאימוץ אלא אם כן ריצ'רד יגיע עכשיו לקחת אותה.

ריצ'רד לא רצה לאבד את בתו ונסע מיד לקליפורניה כדי לקחת אותה אליו.

הוא היה שמח להתאחד שוב עם בתו, אך העתיד שלהם לא היה ברור. הוא מעולם לא טיפל לבדו בילד.

בעת מצוקה, ריצ'רד פנה לעזרה ממקור לא צפוי, עמוד פייסבוק בשם Life of Dad (חיים של אבא). הקבוצה של אבות חד הוריים העניקה לריצ'רד את התמיכה ועזרה לו מאוד.

הוא כתב מכתב פתוח לקבוצה, והמכתב מיד הפך ויראלי והתפשט ברשת כמו אש בשדה קוצים.

הנה המסר הנפלא של ריצ'רד:

"קוראים לי ריצ'רד ג'ונסון, אני אב חד הורי לילדה יפיפיה בשם פרספוני. אמא שלה עזבה אותנו כחודש אחרי שהיא נולדה. אנחנו עדיין לא יודעים כל כך מדוע, אך אנו חושדים שדיכאון אחרי הלידה שיחק תפקיד מרכזי בעניין.

בשבועות הראשונים שהיינו רק אני ובתי, נתקלתי במקרה בקבוצה שלכם. כל כך חששתי ופחדתי להיות אבא, אבל עכשיו שאני אב חד הורי, יש לי שני תפקידים למלא. ולא הייתי בטוח איך לעשות את זה".

"קראתי כל ספר "הורים חדשים" שיש, צפיתי ביותר מ 1000 שעות של סרטוני הדרכה של הורים – מלעשות צמה בשיער, לצביעת ציפורניים ועד לתאוריות על התמודדות של הורים עם בעיות שכיחות. ואז התחלתי לעקוב אחרי הקבוצה שלכם וראיתי שיש אבות נוספים עם בעיות דומות לשלי. הקבוצה העלתה לי את הביטחון העצמי ועזרה לי לעבור את זה.

אני תמיד מחכה לראות את התמונות ולקרוא את הסיפורים של האבות האדירים שנמצאים בקהילה שלכם. עזרתם מאוד לבתי ולי בזמנים קשים מאוד.

שנינו מאושרים עכשיו וממשיכים לגדול יחד מדי יום. היא בת 10 חודשים עכשיו, וחברים שלי מבקשים ממני טיפים להורות טובה עכשיו. עברנו דרך ארוכה, בתי ואני, ואנחנו בהחלט חייבים חלק גדול מזה לקבוצה ולאנשים שנמצאים בה. אז משנינו, תודה רבה לכם. 

בברכה, פרספוני וריצ'רד ג'ונסון".

זה לא קל להיות הורה יחיד, לא משנה אם זה אמא או אבא. וכל מי שעושה זאת מגיע לו את כל הכבוד שבעולם!

תגובות פיסבוק
Exit mobile version