טריקים לבישול ביצה קשה

ויראלי

הוסיפו כפית של סודה לשתייה בפעם הבאה שאתם מבשלים ביצים קשות – הסיבה פשוט גאונית!

By john

February 23, 2022

אני אוהב ביצים, ולפחות פעמיים בשבוע אני אוכל ביצים.

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

לא משנה באיזה סגנון – מקושקש, חביתה שטוחה, ביצה בקן, וגם ביצים קשות.

ביצים קשות הולכות נפלא עם כל כך הרבה דברים, ואין דבר שיותר קל להכין מאשר ביצים קשות, אבל מסתבר שיש כמה טריקים שיכולים לשדרג אפילו את המנה הפשוטה יחסית הזו.

בתקווה, שהם יהפכו את החיים שלכם לקלים יותר בעתיד.

אולי שמתם לב שיש ביצים שקל יותר להרתיח, וביצים שקשה יותר – אפילו אם הן הגיעו מאותו הקרטון.

אך האם ידעתם שלא רק שקל לקלף ביצים, אלא שהן אידיאליות לבישול כשהן בנות 7-10 ימים?

הנה כמה טריקים לבישול הביצה הקשה האולטימטיבית:

1. נמאס לכם מביצים קשות שנשברות כשאתם מנסים לקלף אותן? נסו להוסיף כפית של אבקת סודה לשתייה למים בהם נמצאות הביצים. זה יעלה את רמת האלקליות של המים – וכך יהיה לכם קל יותר לקלף את הביצים.

2. הטריק הזה יגלה לכם בנות כמה הביצים: הכניסו ביצה למים ותראו מה קורה. אם היא שוקעת בצורה אופקית (על הצד), היא טרייה. אם היא שוקעת בצורה אנכית, היא אידיאלית לבישול. ואם היא צפה במים, היא ישנה.

3. האם הביצים שלכם נסדקות במים ויוצרות בלאגן לבן גדול? נסו לפזר קצת מלח במים. זה יגרום לקרישה מהירה יותר של החלבון. אז אם ביצה נסדקת, פחות חלבון יצא החוצה לפני שהסדק נאטם.

4. ביצים שמאוחסנות במקרר הן קרות ונסדקות יותר בקלות כשמפילים אותן למים רותחים. כדי לוודא שהן לא יסדקו, הכניסו את הביצים הקרות למים לפני שאתם שמים את הסיר על המים, ותנו להן להתחמם יחד עם המים.

5. האם ביצים קשות הן האהובות עליכם? תנו להן לשבת במים קרים לכמה דקות, ולא תהיה לכם בעיה לקלף אותן. (אפשר גם להוסיף קוביות קרח למים כדי שיתקררו מהר יותר).

אלו טיפים נפלאים לכל מי שאוהב ביצים. אל תשכחו לשתף עם חברים ומשפחה!